Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Agricultura active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Hoteluri - Restaurante - Cafenele active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Agricultura
  • Altele
  • Hoteluri - Restaurante - Cafenele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.01.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Studii superioare in domeniul financiar-contabil;
    - Experienta minim 4 ani;
    - Consituie avantaj cunoasterea avansata a excel-ului;
    - Abilitati bune de invatare, adaptare, relationare, comunicare, planificare si organizare;
    - Cunostinte legislative in domeniul contabil-fiscal constituie un avantaj;
    - Persoana organizata, atenta la detalii, cu capacitate de analiza si multitasking;
    - Gandire analitica si capacitate de identificare si rezolvare a problemelor;
    - Fire sociabila, cu bune abilitati de comunicare si spirit de echipa;
    - Persoana integra, comfortabila cu asumarea responsabilitatii muncii, dedicata si proactiva;
    - Capacitatea de prioritizare si respectare a termenelor limita.

    Responsabilitati

     Inregistrarea documentelor financiar-contabile in concordanta cu legislatia in vigoare;
     Inregistrarea in contabilitate a extraselor de cont bancare;
     Verificarea facturilor prinse in jurnalul de cumparari si vanzari;
     Inregistrarea cheltuielilor in avans in registrul cheltuieli in avans;
     Inregistrarea intrarilor si a iesirilor in registrul de mijloace fixe, actualizarea acestuia si actualizarea amortizarii mijloacelor fixe;
     Verificarea lunara a soldului creditor pe clienti si emiterea /stornarea facturilor de avans;
     Mentinerea legaturii cu clienti pe partea de incasari, facturi neprimite, punctaje, confirmari de sold;
     Urmareste garantiile instiintare agent, notificare client, urmarire incasari si operare;
     Verificarea si analizarea situatiei din piata a noilor clienti conform procedurii societatii;
     Intocmeste dosarele pentru clientii rau platnici;
     Analizarea si raportarea saptamanala a situatiei clientilor neincasati;
     Introducerea limitei de credit in sistem pentru clientii analizati;
     Participarea la procesul de inchidere de luna, prin verificarea soldurilor conturilor pentru care s-au efectuat inregistrari contabile in luna respectiva, in vederea eliminarii unor potentiale erori;
     Intocmirea situatiilor la BNR, Statistica;
     Intocmirea de diverse lucrari solicitate de managerul financiar cu ocazia realizarii auditului sau a lucrarilor de inchidere de luna;
     Mentinerea legaturii cu ANAF, fisa rol pentru o evidenta corecta si procedeaza la rezolvarea problemelor ce intervin;
     Indosarierea si arhivarea documentelor;
     Deplasari la institutiile statului: ANAF, AFM, etc.;
     Participarea la inventarele anuale la punctele de lucru ale societatii.

    Alte informatii

    Program de lucru L-V intre 09.00-17.00;
    Modalitate de lucru : la sediu.

    Salariu

    5500 - 6500 RON

    Beneficii

    • Tichete de masa
    • Tichete cadou

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,