Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Consultant Vanzari B2B – solutii IT&C BUCURESTI, |
![]() | Senior Sales Manager – Software Solutions for Healthcare Aplica fara CV |
![]() | 2025 Sales Journey - training vanzari sustinut de Adrian Cioroianu Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (111) |
Consultant/Agent Vanzari – statii incarcare masini eletrice
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile Consultant/Agent Vanzari – statii incarcare masini eletrice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.11.2023 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Cerinte
1. Studii superioare.
2. Experienta de lucru necesara (vechimea in specialitatea ceruta de post)
Minimum 3 ani experienta intr-o pozitie similara.
3. Cursuri de perfectionare in domeniul vanzarilor si negocierii/ experienta in vanzari.
4. Limbi straine: engleza, preferabil nivel avansat.
5. Operare PC: Microsoft Office, Internet, Social Media ( Facebook, Twitter, Linkedin
etc.)
3. Competentele postului (pachet de competente)
a) Cunoasterea tehnicilor si modalitatilor de promovare a imaginii firmei;
b) Cunostinte la nivel profesionist privind tendintele in domeniul vanzarilor;
c) Foarte bune abilitati de negociere;
d) Receptivitate, orientare catre nou, flexibilitate si creativitate;
e) Echilibru emotional, constanta in atitudini si manifestari;
f) Capacitatea de a lucra in echipa;
g) Corectitudine si loialitate fata de firma;
h) Gandire si capacitate de analiza si sinteza.
Responsabilitati
a) Actualizeaza baza de date cu potentiali clienti;
b) Contacteaza clienti noi prin telefon, e-mail, vizite;
c) Contactarea clientilor (si a potentialilor clienti) existenti, prin telefoane/ fax-uri/ e-
mail-uri, pentru informarea acestora asupra modificarilor de pret, a noutatilor
aparute si mentinerea relatiilor create;
d) Raspunde cererilor de oferta primite prin elaborarea de oferte sau calculatii de
pret;
e) Ofera informatii referitoare la pretul produselor precum si informatii asupra
caracteristicilor tehnice ale acestora clientilor;
f) Propune modalitati si termene de plata pentru fiecare client in parte si incheie
contracte cu acestia, dupa avizarea propunerilor de catre superiorul ierarhic;
g) Preia comenzile clientilor si urmareste derularea livrarilor;
h) Urmareste indeplinirea obiectivelor de vanzari din punct de vedere cantitativ si
calitativ stabilite de conducerea companiei;
i) Urmareste permanent activitatea concurentei;
j) Realizeaza si transmite periodic raportari privind activiatea de vanzare catre
superiorul ierarhic;
k) Stabileste relatii de dezvoltare cu noi parteneri;
l) Propune startegii in vederea cresterii vanzarilor.
Raporteaza eroarea la