Operator Customer Service
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Lactalis Group active.Vezi toate job-urile Operator Customer Service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Lactalis Group |
Domeniu: |
|
Tip job: | temporar |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.02.2024 |
Remote work: | On-site |
Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară .
Cerinte
• Absolvent de studii medii/superioare;
• Orientare catre client;
• Rigurozitate si atentie la detalii;
• Cunostinte de operare calculator (Word si Excel);
• Abilitati de planificare si organizare;
• Experienta pe un post similar - minim 1 an constituie avantaj;
• Capacitate de lucru in echipa;
• Emite si tine evidenta facturilor pentru marfa livrata catre client;
• Raspunde de corectitudinea cifrelor si inscrisurilor din comenzi, dispozitii de livrare, facturi, analize si rapoarte transmise;
• Intocmeste facturi de retur marfa si asigura corectitudinea returului de marfa intre depozite (documente insotire marfa);
• Introduce si prelucreaza in sistemul informatic al companiei date referitoare la comenzile si distributia de marfa;
• Preluarea si solutionarea tuturor solicitarilor clientilor companiei (comenzi intarziate, informatii despre produse etc), conform procedurilor companiei;
• Transmite in timp real a tuturor solicitarilor primite de la clienti legate de facturi, statusul comenzilor, oferte, produse;
• Tine evidenta tuturor intrarilor si iesirilor de documente ce privesc filiala respectiva (registru intrari-iesiri)
• Comunica si colaboreaza eficient cu colegii din alte departamente in vederea indeplinirii obiectivelor setate;
Perioada contractuala: determinata
Program de lucru: in schimburi, Luni - Vineri 08:00 20:00 si 20:00 08:00
- Abonament medical
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
- Tichete de vacanta
- Tichete cadou
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Customer Support limba franceza/ italiana remote Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la