Business Administrator

Angajator: Bookster
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.02.2024
    Remote work: Hybrid

    Căutăm un coleg sau o colegă care să se ocupe de operațiunile administrative ale business-ului nostru, cu entuziasmul lui Froddo și rigurozitatea lui Mary Poppins.

    Cum ești tu?

    • Ești foarte ordonat(ă) și organizat(ă) - poți găsi cu ușurință garanția de la mașina de spălat pe care ai cumpărat-o acum 3 ani;
    • Ești responsabil(ă) și nu-ți stă în fire să procrastinezi sarcinile mai dificile;
    • Ai simț practic – găsești soluții și acționezi rapid atunci când apar situații neprevăzute;
    • Ești curios/curioasă și îți dorești să înveți constant lucruri noi;
    • Poți să ghicești dintr-o privire dacă cineva are nevoie de ajutor din partea ta și nu eziți să îl oferi;
    • Experiența într-un domeniu precum contabilitate / audit / banking / juridic / administrativ este utilă, însă nu este un criteriu obligatoriu.
    Ce vei face?
    • Vei avea grijă să avem un birou vesel, eficient și organizat;
    • Vei fi responsabil(ă) de relația cu furnizorii (negocierea contractelor, plasarea comenzilor, verificarea facturilor, soluționarea diferitelor probleme);
    • Te vei ocupa de achiziționarea celor necesare pentru cele două sedii ale noastre (de la produse de curățenie până la rechizite și alte consumabile);
    • Vei rezolva orice problemuță apare la birou, fie că este necesar să anulăm un card de access pierdut sau s-a stricat un robinet;
    • Vei avea atribuții de HR admin: te vei ocupa de actele necesare pentru dosarul angajatului, activarea beneficiilor extra-salariale, medicina muncii, înregistrarea concediilor medicale, serviciile de securitate și protecție a muncii;
    • Vei colabora cu departamentul de Contabilitate pentru înregistrarea corectă a facturilor;
    • Vei păstra relația cu banca și vei lucra împreună cu CFO-ul pentru a planifica plățile către colegi, furnizori, instituțiile statului sau alți parteneri;
    • Vei organiza sau participa la organizarea unor evenimente pentru colegi (celebrări în echipa, teambuilding-uri, petrecerea de Crăciun etc).
    Ce beneficii ai?
    • Tichete de masă 40 RON / zi;
    • Tichete de cultură în valoare de 150 lei / lună;
    • Abonament Premium la Regina Maria (inclusiv pentru copiii angajaților);
    • Abonament sport;
    • Pauză de lectură zilnică și alte programe de învățare;
    • Program de lucru flexibil;
    • Regim hibrid de muncă;
    • 25 de zile de concediu;
    • Vacanță între Crăciun și Revelion;
    • O zi liberă de ziua ta de naștere și zile de concediu în plus, în funcție de vechime;
    • Un birou frumos, cafea excelentă, bar de fructe uscate și nuci, atmosferă veselă și colegi prietenoși.

    Cum aplici?
    Doar aplicațiile primite pe site-ul nostru vor fi luate în considerare. Următoarea etapă în procesul de recrutare e un test de logică matematică cu 15 de întrebări.

    Dacă ți-ar plăcea să vezi cum e atmosfera la noi la birou, urmărește-ne pe Instagram.