Coordonator Facility

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Coordonator Facility active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 26.04.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Candidatul Ideal

    - Studii superioare, profil tehnic prezinta un avantaj

    - Experienta profesionala minimum 5 ani in domeniul tehnic

    - Permis de conducere catergoria B

    - Cunostinte PC, MS Office

    - Certificarile/competentele tehnice reprezinta avantaj

    Descrierea jobului

    - Organizezi si supervizezi activitatile pentru fiecare proiect tn parte;

    - Stabilesti termenele de proiectare, executie si asiguri corelarea acestora cu cerintele departamentelor solicitante;

    - Asiguri respectarea termenelor de finalizare a lucrarilor de intretinere a echipamentelor medicale si a cladirilor;

    - Administrezi costurile bugetate pentru lucrarile de mentenanta;

    - Mentii in permanenta legatura cu partenerii implicati in proiectele si activitatile in desfasurare;

    - Asiguri legatura permanenta cu departamentele implicate in proiectele tehnice;

    - Te preocupi de urmarirea comportarii in timp a constructiilor aflate in patrimoniul companiei;

    - Oferi suport tehnic pentru proiectele in curs de desfasurare, cat si pentru parcul imobiliar al companiei;

    - Realizezi graficele de lucru si planifici activitatea de urmarire, executie si mentenanta;

    - Verifici documentatiile de specialitate pentru achizitiile de materiale necesare desfasurarii in parametrii optimi a lucrarilor;

    - Urmaresti executia fiecarei lucrari, conform documentatiei avizate de proiect;

    - Urmaresti executia lucrarilor in baza verificarilor situatiilor de lucrari si cantitatilor suplimentare solicitate;

    - Asiguri, prin surse proprii sau terti, servicii de mentenanta generala, preventive, corective si predictive pentru cladiri si sisteme tehnice;

    - Asiguri reparatii, inspectii, testari, interventii de urgenta, operatii tehnice, amenajari, administrare si operare cladiri.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Cluj Napoca,