Gestionar cu experienta- ONG Piata Sudului

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Gestionar cu experienta- ONG Piata Sudului active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.03.2023
    Job remote: On-site
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdpr

    Cerinte

    Intocmește PV de recepție și verifică concordanța cu PV de colectare, întocmind note de constatare diferențe unde este cazul

    Dă instrucțiuni clare manipulanților pentru depozitarea corectă a produselor, deșeurilor, consumabilelor și ambalajelor

    Întocmește fișele de trasabilitate paleți, DEEE, echipamente etc. și alocă paleților pe spațiile de stocare dedicate din hala de depozitare

    Introduce zilnic date din documente primare în aplicația de gestiune/tabele Excel / Saga și se asigură de actualizarea bazei de date

    Înregistrează conform Legii 211/2011, HG 856/2002, HG 1037/2010 OUG 5/2015 în tabele Excel, aplicații soft etc. cantitățile de deșeuri colectate, tratate, valorificate, transferate, recondiționate, și generate în activitatea Asociației

    Creează situații/dosare în Excel necesare pentru raportarea către eco-organism și Agenția Regională pentru Protecția Mediului pentru cele 3 ateliere de inserție: educlick, remesh și bio&co

    Verifică corectitudinea depozitării deșeurilor (pe paleți, cu greutatea, data , denumirea și codul specificate)

    Asigură evidența stocurilor scriptice și reale pentru fiecare tip de deșeu din atelier

    Asigură suport tehnic pentru contabilitate și gestiunea administrative

    Se asigură că operațiunile făcute sunt corecte și corespund cu documentele

    Introduce datele și prelucrează toate operațiunile de gestiune (intrări, ieșiri, transferuri)

    Pregătește documente pentru diverse raportări și le înregistrează în situațiile solicitate, după caz

    Participă la operațiuni de inventariere (centralizare documente, introducere în baza de date)

    Participă la ședințele de producție (ordinea zilei, minuta, etc.) sub coordonarea directorului de producție

    Participă la ședințele de echipă și la cele plenare

    Participă activ la evenimentele asociației: ceremonii, proiecte de solidaritate, activități de socializare.

     Daca sunteti interesati aplicati CV ul si vor fi sunati doar candidatii care corespund profilului.

    Responsabilitati

    Intocmește PV de recepție și verifică concordanța cu PV de colectare, întocmind note de constatare diferențe unde este cazul

    Dă instrucțiuni clare manipulanților pentru depozitarea corectă a produselor, deșeurilor, consumabilelor și ambalajelor

    Întocmește fișele de trasabilitate paleți, DEEE, echipamente etc. și alocă paleților pe spațiile de stocare dedicate din hala de depozitare

    Introduce zilnic date din documente primare în aplicația de gestiune/tabele Excel / Saga și se asigură de actualizarea bazei de date

    Înregistrează conform Legii 211/2011, HG 856/2002, HG 1037/2010 OUG 5/2015 în tabele Excel, aplicații soft etc. cantitățile de deșeuri colectate, tratate, valorificate, transferate, recondiționate, și generate în activitatea Asociației

    Creează situații/dosare în Excel necesare pentru raportarea către eco-organism și Agenția Regională pentru Protecția Mediului pentru cele 3 ateliere de inserție: educlick, remesh și bio&co

    Verifică corectitudinea depozitării deșeurilor (pe paleți, cu greutatea, data , denumirea și codul specificate)

    Asigură evidența stocurilor scriptice și reale pentru fiecare tip de deșeu din atelier

    Asigură suport tehnic pentru contabilitate și gestiunea administrative

    Se asigură că operațiunile făcute sunt corecte și corespund cu documentele

    Introduce datele și prelucrează toate operațiunile de gestiune (intrări, ieșiri, transferuri)

    Pregătește documente pentru diverse raportări și le înregistrează în situațiile solicitate, după caz

    Participă la operațiuni de inventariere (centralizare documente, introducere în baza de date)

    Participă la ședințele de producție (ordinea zilei, minuta, etc.) sub coordonarea directorului de producție

    Participă la ședințele de echipă și la cele plenare

    Participă activ la evenimentele asociației: ceremonii, proiecte de solidaritate, activități de socializare.

     

    Alte informatii

    Programul este de Luni pana Vineri de la ora 08:00 – 16:30.

    Salariul 3.000 net lei + bonuri de masa de 400 lei lunar+ decont trasport de 150 lei lunar.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>