Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Sef Santier instalatii electrice industriale

BUCURESTI, Strainatate, Job national

Sef santier instalatii curenti tari

BUCURESTI,

Inginer Instalatii Electrice Industriale

BUCURESTI, Strainatate,

Vezi job-uri similare ( 90 )

Sef Santier instalatii electrice industriale

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IMSAT active.


Vezi toate job-urile Sef Santier instalatii electrice industriale active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: IMSAT
Domeniu:
  • Constructii
  • Inginerie
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 04-03-2025
    Remote work: On-site

      Care sunt responsabilitatile postului?

    •  Conducerea locului de munca, cu toate responsabilitatile legale si manageriale specifice
    •  Principalul responsabil de succesul santierului pe care il conduce
    •  Elaborarea si implementarea organizarii santierului
    •  Verificarea aplicarii corecte a metodelor de munca
    •  Studii si analiza planului de implementare si a elementelor relevante ale contractului
    •  Participarea la Kick Off Meeting (KOM)
    •  Analiza documentatiei de executie si distribuirea acesteia catre sefi de echipa
    •  Verificarea obtinerii avizelor necesare
    •  Estimarea si planificarea necesarului de materiale, utilaje, echipamente si resurse umane
    •  Organizarea eficienta a proceselor de productie si a locurilor de munca pe santier
    •  Asigurarea livrarii la timp, conforme si cu costuri minime a lucrarilor pe santier
    •  Intocmirea rapoartelor zilnice de activitate, trimise catre Project Manager
    •  Identificarea lucrarilor suplimentare si informarea PM
    •  Planificarea resurselor si activitatilor pe termen scurt (1-3 saptamani)
    •  Coordonarea resurselor santierului si incurajarea colaborarii in echipa
    •  Intocmirea raportului saptamanal asupra stadiului fizic al lucrarii
    •  Actualizarea graficului de executie a lucrarilor
    •  Intocmirea pontajului personalului din santier
    •  Analiza problemelor si riscurilor si luarea masurilor corective
    •  Verificarea stadiului materialelor si echipamentelor livrate
    •  Informarea asupra activitatilor care pot influenta bugetul
    •  Controlul permanent al calitatii executiei lucrarilor
    •  Coordonarea directa a executarii lucrarilor conform documentatiilor tehnice, normativelor si procedurilor interne
    •  Supervizarea logisticii santierului si gestionarea inventarului sculelor si echipamentelor
    •  Verificarea si avizarea situatiilor de lucrari ale subcontractorilor
    •  Asigurarea receptiei materialelor si echipamentelor pe santier
    •  Participarea la sedinta de retur de experienta dupa terminarea lucrarilor
    •  Participarea la intalnirile de santier cu reprezentantii clientului
    •  Participarea la intalniri de clarificare cu clientul si proiectantii
    •  Gestionarea relatiei pe santier cu contractorii si clientul
    •  Stabilirea situatiilor de lucrari cu clientul, atunci cand este cazul
    •  Supunerea aprobarii clientului a situatiilor de lucrari si transmiterea acestora catre PM
    •  Participarea la receptia partiala interna, testele de executie si receptia finala
    •  Asigurarea legaturii permanente cu reprezentantii clientului pentru rezolvarea problemelor ce ar putea afecta semnarea receptiei

    Ce asteptam de la tine?
    •  Minim 5 ani experienta in executie instalatii electrice industriale
    •  Studii superioare tehnice sau experienta de cel putin 10 ani in santier, in domeniul electric
    •  Cursuri de management – un avantaj
    •  Minim 3 ani in pozitii de conducere a echipelor de executie
    •  Disponibilitate pentru deplasari interne si externe
    •  Limba Engleza – nivel avansat (cerinta eliminatorie)
    •  Limba Franceza – cunostinte medii
    •  Abilitati de organizare, planificare si previzionare
    •  Abilitati de optimizare a proceselor
    •  Capacitatea de a coordona mai multe echipe
    •  Cunostinte bune ale legislatiei si normelor interne de SSM
    •  Abilitati dovedite de manager: stabileste obiective, aloca sarcini, monitorizeaza implementarea, dispune actiuni corective
    •  Bun comunicator (oral/scris, public/individual)
    •  Orientare catre rezultat, integritate si rezistenta la stres in diverse circumstante
    •  Cunostinte financiare de baza

    Ce iti oferim?
    • Venit salarial format din salariul fix plus al 13-lea salariu
    • Tichete de masa in valoare de 40 de lei / zi lucrata sau diurna in cazul deplasarilor
    • Transport si cazare asigurate (in cazul deplasarilor)
    • Abonament privat de servicii medicale
    • Asigurare de risc si accidente
    • Zile de concediu suplimentare in functie de vechime, pana la maxim 26 zile
    • Zile libere si sprijin financiar pentru evenimentele importante din viata ta si a familiei tale
    De ce sa alegi IMSAT?
    • Stabilitate si siguranta – Avem peste 60 de ani de experienta in inginerie si constructii industriale si siguranta la locul de munca continua sa fie prima noastra prioritate.
    • Excelenta si profesionalism – Contribuim la modelarea viitorului prin solutiile inovatoare, integrative si multi-tehnice ale profesionistilor nostri.
    • Dezvoltare profesionala – Valorizam contributia fiecaruia si investim permanent in dezvoltarea colegilor nostri.
    • Cultura a performantei – Apreciem expertiza si oferim fiecaruia oportunitatea de a-si atinge potentialul maxim.
    Alatura-te echipei noastre si construieste-ti cariera intr-un mediu sigur si profesionist! Contacteaza-ne la numarul: 0751302638.

    Beneficii

    • Al 13-lea salariu
    • Abonament medical
    • Abonament Bookster
    • Plata / compensare ore suplimentare
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa