Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Angajăm Inginer Mecanic Aplica fara CV |
RESPONSABIL CALITATE CLIENT
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile RIAN PARTNERS active.Vezi toate job-urile RESPONSABIL CALITATE CLIENT active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro |
Angajator: | RIAN PARTNERS |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.07.2019 |
Remote work: | On-site |
We are RIAN & Partners, a 100% Romanian concept – recruitment agency and we provide specialized human resources management services within the industrial field.
Our goal is clear and simple: to improve every recruitment and organizational development processes. We support ambitious businesses to find the proper human capital for their development plans. We offer guidance to dynamic candidates in order to find their dream job.
•Minimum 2 ani experienta in domeniul calitatii;
•Cunostinte 8D, PPAP;
•Engleza: nivel mediu- avansat;
•Studii tehnice finalizate.
•Tine legatura direct cu clientii si difuzeaza informatiile referitoare la neconformitati in interiorul companiei;
•Gestioneaza si solutioneaza reclamatiile primite de la clienti;
•Gestioneaza retururile de la client;
•Verifica conformitatea si calitatea pieselor produse conform specificatiilor;
•Asigura suport controlorilor calitate din turnatorie, prelucrare mecanica si finisaj in luarea deciziilor legate de calitatea produselor;
•Organizeaza intrunirile pentru solutionarea rapoartelor 8D;
•Comunica stadiul etapelor 8D persoanelor / clientilor implicati;
•Actualizeaza lista de reclamatii;
•Actualizeaza lista de PPAP-uri;
•Gestioneaza schimbarile cu clientul in ceea ce priveste partea de calitate si pregateste documentatia de PPAP impreuna cu persoana responsabila de la laborator;
•Participa la pregatirea planurilor de actiune si imbunatatirea continua in ceea ce priveste atingerea obiectivelor de calitate;
•Participa activ in reducerea costurilor de calitate;
•Este responsabil cu gestionarea si tinerea sub control a costurilor de calitate pentru client;
•Formeaza si monitorizeaza controlorii de calitate in ceea ce priveste cerintele specifice de la client;
•Gestioneaza sedinta zilnica de rebuturi impreuna cu productia;
•Pregateste planuri de actiune interne in vederea atingerii obiectivelor de calitate si in vederea respectarii cerintelor specific de la client.
Raporteaza eroarea la