Customer support with French

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Alt oras
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 02.06.2024
    Remote work: Remote
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Cunostinte de limba franceza la nivel avansat (C1);
    - Cunostinte de limba engleza la nivel mediu (B2);
    - Operare PC: pachetul MS Office;
    - Abilitati de comunicare, organizare si ascultare activa;
    - Orientare catre client si rezultat.

    Responsabilitati

    - Oferirea de suport catre clientii companiei pentru diverse solicitari ale acestora;
    - Identificarea problemelor cu care se confrunta clientii si stabilirea celei mai bune si rapide metode de rezolvare;
    - Inregistrarea in sistem a interactiunii cu clientul;
    - Comunicarea si colaborarea eficienta cu colegii in vederea indeplinirii obiectivelor pe echipa/departament.

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Abonament Bookster
    • Indemnizatie telemunca / decontare utilitati
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    Remote

    Aplica fara CV
    Remote