Front Office Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad Romania active.


Vezi toate job-urile Front Office Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad Romania
Domeniu:
  • Constructii
  • Secretariat - Administrativ
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.05.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    -experienta de 2-3 ani in domeniu;
    -engleza la nivel avansat;
    -limba italiana reprezinta un avantaj;
    -atentie sporita la detalii;
    -abilitati excelente de comunicare si diplomatie in discutii;
    -cunostinte pachet Microsoft Office.

    Responsabilitati

    -primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei;
    -ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari;
    -evidenta stocuri pentru materiale consumabile;
    -inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si repartizarea acestora la compartimentele firmei;
    -pastrarea stampilelor (daca este cazul);
    -pastrarea si operarea in registrul cu evidenta a delegatiilor din cadrul organizatiei;
    -pastrarea si operarea in registrul cu evidenta dispozitiilor conducerii;
    -primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea, asigurarea de protocol;
    -asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul organizatiei;
    -primirea si transmiterea notelor telefonice;
    -opereaza incarcarea datelor pe SharePoint;
    -va colabora indeaproape cu colegii din departamentul contabil, pentru a inregistra facturile primite din partea furnizorilor;
    tehnoredactare de documente in limba romana si in limba engleza.

    Alte informatii

    Programul este de luni pana vineri, 8h pe zi.
    Locatia este in Pipera, la cateva minute de gura de metrou Aurel Vlaicu.

    Salariu

    5000 - 5500 RON

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (100)