Primii Pasi Catre o Cariera de Succes – Rasfoieste Ghidul pentru Tinerii Ambitiosi
Customer Technical Support L2
Angajator: | ESX |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.06.2024 |
Remote work: | Remote |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
Descopera cea mai mare retea de sali de fitness si centre sportive din Romania, deschisa oricarei persoane fizice, doar cu aplicatia ESX!
ESX are o comunitate actuala de 200.000 de membri din peste 100 de orase din Romania, iar utilizatorii platformei au avut deja acces de peste 3 milioane de ori la salile partenere folosind aplicatia.
Profita de beneficiile abonamentului lunar care iti ofera acces zilnic la aproximativ 500 de centre sportive si sali de fitness din peste 100 de orase din Romania.
Indiferent daca alegi sa faci fitness astazi sau yoga maine, ESX iti ofera posibilitatea de a alege activitatea preferata. Simplu, rapid si eficient!
Descarca acum aplicatia ESX si alege sa faci parte din cea mai mare comunitate de pasionati de fitness din Romania. Bucura-te de o experienta sportiva dinamica, avand la dispozitie cele mai bune sali si centre sportive din reteaua ESX din intreaga tara!
Diplomă de licență în IT sau într-un domeniu conex;
Experiență de minim 2-3 ani într-o poziție similară;
Cunoștințe minime de programare și/sau QA
Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;
Abilități de rezolvare a problemelor și luare a deciziilor;
Abilități puternice de organizare și gestionare a timpului;
Capacitatea de a lucra în mod colaborativ într-un mediu de echipă;
Capacitate de prioritizare a task-urilor
Capacitate de planificare, monitorizare a resurselor în vederea atingerii obiectivelor setate cu respectarea termenelor limita
Propune soluții tehnice și acorda asistență tehnică în rezolvarea problemelor utilizatorilor
Colectarea și urmarirea rapoartele de incidente și acordarea asistenței tehnice potrivite
Răspunde solicitărilor din partea echipelor de Customer Support și IT
Documentarea soluțiile tehnice a problemelor identificate
Comunicarea cu clienții la nevoie pentru colectarea datelor IT în vederea rezolvării rapide a situațiilor apărute
Centralizarea bug-urile apărute si testarea lor
Actualizarea constantă a statusurilor
Analizarea logurilor în aplicație
Susținerea meetingurilor zilnice/saptamanale cu echipa de Customer Support si IT
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Abonament la sala sport
- Training-uri
- Cursuri
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Regional Sales Manager Aplica fara CV | |
Team Leader Beauty- Drobeta Turnu Severin Aplica fara CV | |
Director Magazin Beauty Drobeta Turnu Severin Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (5) |
Raporteaza eroarea la