Noutati @ Angajatori de TOP

Playtika – make the next move!


 
Playtika este lider mondial pe nisa de jocuri online social casino. Compania a fost infiintata in 2010, in Israel iar primul joc din portofoliul Playtika a fost Slotomania. Recent am sarbatorit 4 ani in Romania.

1. Ce tip de candidati cautati de obicei?

Cautam candidati cu un nivel avansat de cunoastere al limbii engleze. Avem mai multe tipuri de posturi libere, insa limba engleza este necesara pentru absolut toate – fiind limba oficiala in companie.
Cautam colegi asemeni noua: open minded, sociabili, curiosi, inteligenti si motivati

2. Ce job-uri disponibile aveti in prezent?

In ultima perioada suntem axati pe extinderea echipelor de suport tehnic avand disponibile mai multe pozitii de Customer support specialist. La noi, suportul nu inseamna call center - activitatea de suport fiind axata exclusiv pe e-mail si chat.
Pe langa aceste pozitii mai avem in recrutare: o pozitie de Contabil Junior, o pozitie de Administrative Officer si o pozitie de HR Generalist.

3. Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?

Fiecare proces de recrutare este gandit pentru a ne ajuta sa luam cea mai potrivita decizie – in functie de tipul de post disponibil, asa ca nu exista un standard. Ce nu va lipsi cu siguranta din niciun proiect va fi: testul de engleza, interviul individual cu HR-ul si interviul cu managerul.

4. Care sunt cele mai frecvente intrebari utilizate in cadrul interviului de angajare?

Nu folosim un sablon de intrebari pentru interviuri. Cautam sa construim relatii de munca pe termen lung, mutual benefice, si ne alocam timpul necesar sa ne cunoastem candidatii si sa cream o punte reala de comunicare - in primul rand din punct de vedere uman. Lucram intr-un mediu de tip open-space si interactionam foarte mult unii cu ceilalti, indiferent de pozitiile pe care le ocupam.

5. Ce apreciati cel mai mult la un candidat in timpul procesului de recrutare?

Apreciem OAMENII care sunt dornici sa invete si sa se dezvolte, carora nu le este frica sa spuna “nu stiu, inca!” si care isi asuma jobul intr-un mod responsabil.

6. Care sunt pozitiile pentru care gasiti cu dificultate candidati potriviti? De ce?

Nu as spune ca este neaparat vorba de dificultate. Spuneam ca suntem exigenti in ceea ce priveste nivelul limbii engleze, de aceea la noi procesul de recrutare incepe cu un test scris de limba engleza, de tip Cambridge cu un procent minim de completare corecta. De multe ori, mai glumesc si le spun viitorilor colegi ca Engleza o aducem fiecare de acasa, de restul ne ocupam aici, la birou, prin training-uri hard/soft skills.
 


7. Cum le recomandati candidatilor sa se pregateasca pentru interviurile de recrutare la distanta - telefonic, video, skype?

Consider ca cele mai importante aspecte ar fi o buna conexiune la internet si retragerea intr-o zona linistita, care sa asigure si confidentialitatea. Inainte cu zece minute de ora stabilita pentru interviu recomand sa verificati daca totul functioneaza optim din punct de vedere tehnic.

8. Cum le recomandati candidatilor sa abordeze discutia despre salariu in cadrul interviului de angajare?

Nu exista o abordare standard. Pana la urma toate partile implicate sunt constiente ca salariul este recompensa pentru munca ce urmeaza a fi prestata – asa ca o discutie deschisa si sincera este cea mai buna varianta.

9. Care a fost cea mai inspirata intrebare primita de la un candidat in timpul interviului de angajare?

M-a intrebat ce ma face pe mine fericita la munca. Cred ca nu se astepta sa ii povestesc atat de multe lucruri :) si am incercat sa nu divaghez.

10. Ce urmariti prin programele de recrutare pentru Juniori lansate in companie?

In general, pentru posturile de Customer Support Specialist nu ne limitam recrutarea in functie de experienta anterioara. Desi experienta este un element important in evaluarea unui candidat, pastram o abordare foarte deschisa si fata de juniorii pe care ii identificam ca avand potential. Avem cateva exemple de Team Leaderi al caror prim job a fost si este in continuare Playtika.

11. Cum sunt motivati angajatii-cheie sa ramana in companie pe termen lung?

Ne place sa credem ca ne motivam toti angajatii, deoarece prin simplul fapt ca ne sunt colegi contribuie la succesul Playtika.
De exemplu, in martie 2018 absolut toti angajatii din Romania (aproximativ 180) s-au alaturat angajatilor din Ucraina, Belarus si Israel si au participat la un weekend de petrecere pe malul marii intr-o statiune de lux din Israel – au fost 3 zile de plaja, soare, dans si distractie pentru toti cei 1500 de Playtikans din Europa si Israel.

12. De ce are nevoie un angajat al companiei dumneavoastra pentru a avansa si evolua din punct de vedere profesional?

Responsabilitiate, dedicare, curiozitate si dorinta de a invata lucruri noi tot timpul.

14. Ce alte informatii doriti sa comunicati candidatilor?

Crestem in mod constant si cautam oameni talentati care sa ni se alature.
Puteti aplica prin intermediul platformelor de recrutare online, in mod direct la jobs.romania@playtika.com sau la targurile de job-uri.

15. Descrieti-va in cateva cuvinte traiectoria profesionala!

Am descoperit HR-ul acum 12 ani, si de atunci merg in fiecare zi la serviciu cu un zambet pe fata. Am inceput de pe o pozitie de Asistent HR si am continuat sa invat in fiecare zi ceva nou. Inca nu m-am oprit din invatat !

Te asteptam pe 23-24 martie la Angajatori de TOP. Descarca-ti CV-ul BarCode si vino la eveniment, timpul se scurge!
 
Inscrie-te la Angajatori de TOP Bucuresti

LinkedIn