Cariera 360 - un podcast Hipo.ro @ Angajatori de TOP

Rolul leadership-ului in definirea unui career path si impactul sau asupra angajatilor









 
In episodul de astazi vom vorbi despre rolul unui lider in definirea unui plan de cariera si impactul sau asupra angajatilor, iar invitata mea de astazi este Alina Pencu din partea Schneider Electric.


Descopera joburile in Management-Trainee


 
In lumea dinamica a pietei muncii, este esential sa recunoastem si sa dezvoltam talentele inca de la momentul angajarii pentru a construi un plan de cariera sustenabil. Acest proces necesita discutii sincere si oneste cu angajatii inca de la inceputul colaborarii, iar liderii au un rol crucial in ghidarea acestui parcurs.


1. Discutii Deschise si Planificare Strategica

Discutiile deschise, inca de la inceput, sunt cheia in construirea unui plan de cariera robust. Managerul trebuie sa ii ghideze pe angajati, prezentandu-le pasii, planul si alternativele disponibile in cadrul organizatiei. Aceasta transparenta este esentiala pentru dezvoltarea unui climat de incredere si pentru sustinerea angajatilor in atingerea obiectivelor lor de cariera.


2. Transformarea si Dezvoltarea Talentelor

Transformarea oamenilor in echipa ta presupune o viziune la scara mare. Chiar daca schimbarea rolurilor, liderii trebuie sa transforme aceasta provocare intr-un avantaj. Astfel, angajatii devin ambasadori ai brandului, contribuind la imaginea pozitiva a companiei.

Managerii si directorii au un impact semnificativ in crearea unui mediu propice dezvoltarii angajatilor. Implementarea politicilor care incurajeaza dezvoltarea personala este esentiala, dar, mai presus de toate, este important sa fii alaturi de oameni. A-i ghida si a discuta cu ei despre optiunile de cariera disponibile inca de la inceput creeaza un sentiment de sustinere si orientare.


3. Importanta Discutiilor Constante

Fiecare persoana este unica, iar planurile de cariera trebuie sa fie personalizate. Managerii pot contribui la aceasta individualizare prin stabilirea unor obiective personalizate si discutii regulate pentru a evalua progresul. Este esential sa fii alaturi de angajati, sa ii sustii si sa ii incurajezi sa atinga niveluri superioare in cariera lor.


Descopera joburile din cadrul Schneider Electric


 
 

 


 

LinkedIn