Noutati @ Angajatori de TOP

Evoluezi impreuna cu SG EBS la Angajatori de TOP

Ne dorim ca echipele noastre sa simta cu adevarat ca fac parte dintr-un intreg si ca munca lor are un impact real in activitatea companiei de aceea acordam foarte multa atentie mediului de lucru. De altfel, incurajam implicarea in proiecte transversale, in care oamenii pot descoperi ce se intampla si in alte departamente si cum pot colabora. Proiectele sunt variate – avem clienti din peste 35 de tari, deci mediul de lucru international este o caracteristica de baza a activitatii SG EBS.

Top 5 motive sa devii colegul nostru:

Evoluam impreuna

Cautam constant modalitati de a consolida echipele deja existente si, de asemenea, optimizam procesul de integrare a noilor-veniti, pentru ca in scurt timp de la intrarea in companie acestia sa se simta parte a echipei.
De asemenea, angajatii SG EBS au acces la o gama variata de training-uri (interne si externe) si pot beneficia de cursuri de limbi straine adaptate nevoilor de business.

Participi la o varietate de evenimente

Fie ca vrei sa te implici in proiecte sociale, sa participi la cele mai interesante evenimente legate de activitatea ta sau pur si simplu iti doresti sa iesi din cand in cand din rutina, la noi vei gasi o activitate la care sa participi cu drag.
Cei care isi doresc sa isi duca activitatea la un alt nivel au, de asemenea, parte de evenimente speciale. Spre exemplu, echipa de Innovation a organizat un Hackathon intern, prin care echipe mixte din IT, HR si Finance au lucrat impreuna la dezvoltarea unor solutii informatizate pentru eficientizarea activitatii de zi cu zi, iar cativa colegi din SSC IT au pornit de curand o Academie Java pentru colegii interesati sa invete programare.
Nu in ultimul rand, incurajam implicarea si propunerea de proiecte CSR de aceea, in urma cu un an, am si creat o echipa interna numita « CSR Ambassadors » care participa activ la selectia si implementarea proiectelor noastre.

Poti propune si implementa propriile idei

Suntem deschisi la nou si la provocari, alegem sa lucram alaturi de oameni pasionati, care vor sa-si dezvolte abilitatile in domeniul lor si care cauta sa rezolve problemele pe care le intampina.
In acest scop, colegii nostri au dezvoltat „Idea Program” in care fiecare angajat poate propune noi metode sau solutii pentru imbunatatirea activitatii.
De asemenea, la nivelul Grupului se incurajeaza spiritul intraprenorial si inovatia iar noi alegem sa participam activ la acest demers. Ultima realizare a colegilor nostri a fost selectarea a doua proiecte in faza finala a programului international „Internal Start-Up”.

Mediul de lucru este flexibil

Cu totii stim cat de aglomerat poate fi dimineata drumul catre munca. Fie ca folosesti masina personala, metroul sau alte tipuri de transport in comun, ai avut probabil momente in care te-ai gandit cat de bine ar fi daca programul tau ar incepe putin mai devreme sau mai tarziu, astfel incat sa eviti aglomeratia. La noi, orele de lucru pot fi flexibile, astfel incat poti agrea cu managementul ca programul tau sa inceapa cu o ora mai devreme sau mai tarziu, in functie de nevoile tale si daca acest lucru este posibil din punct de vedere al activitatii. De asemenea, flexibilitatea mediului din SG EBS este asigurata si cu ajutorul programului Work from Home. Daca activitatea ta permite lucrul de acasa, dupa primele 6 luni in companie poti intra in acest program si poti alege ca in fiecare saptamana (in aceeasi zi) sa lucrezi de acasa.

Primesti si oferi feedback

Oamenii din echipele SG EBS interactioneaza permanent, iar managerii le sunt alaturi ori de cate ori intampina dificultati. Feedback-ul sta la baza activitatilor noastre si ne ajuta sa ne coordonam mai bine si, mai ales, sa devenim o echipa cu adevarat eficienta.
Nu conteaza ca ai deja cativa ani in companie ori esti nou-venit, la noi te vei simti integrat si ascultat.

Afla si mai multe despre mediul nostru de lucru (si, mai ales, despre evenimentele si proiectele de care suntem mandri) vizitandu-ne pe Facebook, LinkedIn sau pe website-ul nostru.

Va invitam sa ne cunoasteti la standul nostru din cadrul Angajatori de TOP pe 23-24 Martie, la Sala Palatului

In plus, nu uitati sa va inscrieti la SkillShop-ul nostru "Managementul Proceselor: Imbunatatirea continua – practici si metode" ce va avea loc pe 24 Martie, intre orele ora 10:30 - 11:45. Participarea este gratuita, insa numarul de locuri este limitat!
 
Inscrie-te la Angajatori de TOP Bucuresti

 

LinkedIn