Noutati @ Angajatori de TOP

Playtika – nonconformism, creativitate, motivatie



Playtika este lider mondial pe nisa de jocuri online social casino. Compania a fost infiintata in 2010, in Israel iar primul joc din portofoliul Playtika a fost Slotomania. Desi recent am implinit 3 ani in Romania, lucram deja pentru toate jocurile din portofoliu: Slotomania, House Of Fun, Caesars Casino, Bingo Blitz, World Series of Poker, Vegas Downtown Slots si Poker Heat. Avem departamente de Customer Support, Marketing si Monetizare, Operatiuni, Data Analysis, etc.

1. Ce tip de candidati cautati de obicei?
 
Cautam in primul rand candidati cu un nivel avansat de cunoastere al limbii engleze. Avem colegi cu pregatire in diferite domenii, insa cei mai multi dintre ei vin de la facultati de limbi straine si comunicare, in special in departamentele de Customer Support.

Cautam colegi asemeni noua: open minded, sociabili, inteligenti si motivati.

2. Ce job-uri disponibile aveti in prezent?
 
In momentul de fata suntem axati pe extinderea echipelor de suport tehnic avand disponibile mai multe pozitii de Customer support specialist si o pozitie de Monetization Operations Administrator. La noi, suportul nu inseamna call center - activitatea de suport fiind axata exclusiv pe e-mail si chat.

3. Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?
 
Fiecare proces de recrutare este gandit pentru a ne ajuta sa luam cea mai potrivita decizie – in functie de tipul de post disponibil, asa ca nu exista un standard. Ce nu va lipsi cu siguranta din niciun proiect va fi: testul de engleza, interviul individual cu HR-ul si interviul cu managerul.

4. Care sunt cele mai frecvente intrebari utilizate in cadrul interviului de angajare?

Suntem non-conformisti si creativi si atunci cand vine vorba interviul de angajare. Imi place sa cred ca facem un pas in afara cadrului standard si rigid al unui interviu clasic. Ne alocam timpul necesar sa ne cunoastem candidatii si sa cream o punte reala de comunicare - in primul rand din punct de vedere uman. Lucram intr-un mediu de tip open-space si interactionam foarte mult unii cu ceilalti, indiferent de pozitiile pe care le ocupam.



5. Ce apreciati cel mai mult la un candidat in timpul procesului de recrutare? 

Apreciem OAMENII care sunt dornici sa invete si sa se dezvolte, carora nu le este frica sa spuna “nu stiu, inca!” si care isi asuma jobul intr-un mod responsabil.

6. Care sunt pozitiile pentru care gasiti cu dificultate candidati potriviti? De ce?

Nu as spune ca este neaparat vorba de dificultate. Spuneam ca suntem exigenti in ceea ce priveste nivelul limbii engleze, de aceea la noi procesul de recrutare incepe cu un test scris de limba engleza, de tip Cambridge cu un procent minim de completare corecta. De multe ori, mai glumesc si le spun viitorilor colegi ca Engleza o aducem fiecare de acasa, de restul ne ocupam aici, la birou, prin training-uri hard/soft skills.

7. Cum le recomandati candidatilor sa se pregateasca pentru interviurile de recrutare la distanta - telefonic, video, skype?

Consider ca cele mai importante aspecte ar fi o buna conexiune la internet si retragerea intr-o zona linistita, care sa asigure si confidentialitatea. Inainte cu zece minute de ora stabilita pentru interviu recomand sa verificati daca totul functioneaza optim din punct de vedere tehnic.

8. Cum le recomandati candidatilor sa abordeze discutia despre salariu in cadrul interviului de angajare?

Nu exista o abordare standard. Pana la urma toate partile implicate sunt constiente ca salariul este recompensa pentru munca ce urmeaza a fi prestata – asa ca o discutie deschisa si sincera este cea mai buna varianta.

9. Care a fost cea mai inspirata intrebare primita de la un candidat in timpul interviului de angajare?

M-a intrebat ce ma face pe mine fericita la munca. Cred ca nu se astepta sa ii povestesc atat de multe lucruri :) si am incercat sa fiu succinta.

10. Ce urmariti prin programele de recrutare pentru Juniori lansate in companie?

In general, pentru posturile de Customer Support Specialist nu ne limitam recrutarea in functie de experienta anterioara. Desi experienta este un element important in evaluarea unui candidat, pastram o abordare foarte deschisa si fata de juniorii pe care ii identificam ca avand potential. Avem cateva exemple de Team Leaderi al caror prim job a fost si este in continuare Playtika. 

11. Cum sunt motivati angajatii-cheie sa ramana in companie pe termen lung?

Ne place sa credem ca ne motivam toti angajatii, deoarece prin simplul fapt ca ne sunt colegi contribuie la succesul Playtika. Avem un pachet de beneficii extrasalariale peste nivelul pietei si credem cu tarie in dezvoltarea profesionala pe termen lung. Playtika se asigura ca pune la dispozitia tuturor angajatilor instrumentele necesare pentru a se dezvolta si suntem mandri sa afirmam ca toata echipa de middle-management a promovat intern, neavand niciun coleg pe o astfel de pozitie recrutat din surse externe.

Suntem diferiti si prin mediul de lucru la care contribuim fiecare dintre noi. Suntem o echipa in adevaratul sens al cuvantului si atunci cand “ne jucam”, dar si in momentele de varf la munca.



12. De ce are nevoie un angajat al companiei dumneavoastra pentru a avansa si evolua din punct de vedere profesional?

Responsabilitiate, dedicare, curiozitate si deschidere spre invatarea de lucruri noi.

13. Ce parere aveti despre lucrul remote? Vi se pare o idee fezabila in cadrul companiei si tipului de activitate? Derulati astfel de programe?

Pentru anumite posturi exista posibilitatea de a lucra ocazional si de acasa, subliniind ocazional.

14. Ce alte informatii doriti sa comunicati candidatilor?

Dorim sa devenim din ce in ce mai vizibili si pe piata din Romania. Puteti aplica prin intermediul platformelor de recrutare online, in mod direct la jobs.romania@playtika.com sau la targurile de job-uri.

15. Descrieti-va in cateva cuvinte traiectoria profesionala!

Am descoperit HR-ul acum 11 ani, si de atunci merg in fiecare zi la serviciu cu un zambet pe fata. Am inceput de pe o pozitie de asistent HR si am continuat sa invat in fiecare zi ceva nou. Inca nu m-am oprit din invatat !

Te asteptam pe 24-25 martie la Angajatori de TOP. Descarca-ti CV-ul BarCode si vino la eveniment, timpul se scurge!
 
Inscrie-te la Angajatori de TOP Bucuresti

 

LinkedIn