Suntem o companie dinamica, care pune foarte mult accent pe flexibilitate, pe training si invatare, pe deschidere si transparenta - Stefanini

Stefanini este o companie braziliana, cu peste 30 de ani de experienta in livrarea de servicii IT la nivel international, de la externalizare de infrastructura IT, pana la dezvoltarea de aplicatii software. Compania este prezenta in 40 de tari, prin cele 73 de birouri din intreaga lume, si are peste 25.000 de angajati la nivel mondial.

Tara noastra este una dintre cele mai importante piete la nivelul regiunii pentru Stefanini. De aici sunt coordonate si birourile din Polonia si Republica Moldova ale companiei. Stefanini are in prezent o echipa de aproximativ 1700 de angajati in Romania, in cele 3 sedii din Bucuresti, Sibiu si Targu Mures, din totalul de 3200 de la nivelul EMEA. Angajatii din cele 3 birouri din Romania deservesc peste 85 de clienti din toate colturile lumii, din tari precum SUA, Australia, Germania, Franta, Elvetia, Portugalia, Spania, Canada, Rusia, Grecia, Macedonia, Serbia, Croatia, UK.

Stefanini a castigat premiul ”Compania ITO a anului in Romania” in cadrul Romanian Outsourcing Awards for Excellence din 2016, in timp ce la editia din anul urmator i-a fost decernat trofeul pentru Employee Engagement Initiative.


Care sunt elementele care va diferentiaza de celelalte companii din aceeasi industrie (proiecte, activitati interne, tehnologii utilizate etc.)?

Suntem o companie dinamica, care pune foarte mult accent pe flexibilitate, pe training si invatare, pe deschidere si transparenta. Nu suntem rigizi, nu vindem clientilor solutii la cheie, ci ne adaptam si inovam permanent. Iar asta inseamna oportunitati enorme de invatare pentru colegii nostri, care nu se plictisesc in sarcini repetitive. Avem numeroase proiecte in cadrul carora se lucreaza cu mai multe limbaje de programare si tehnologii variate. Suntem bucurosi sa lucram pentru clienti din domenii diverse, cunoscuti si apreciati in ariile lor de activitate. In Bucuresti, avem in prezent si un Digital Transformation Center, care mizeaza pe dezvoltarea tehnologiilor inovatoare.

In plus, lucrand pentru clienti din toate colturile lumii, avem si capacitatea de a oferi angajatilor un program care sa le permita si sa mearga la cursuri, daca inca nu au absolvit facultatea, sau chiar sa lucreze de acasa, daca specificul clientului permite acest lucru.

In ceea ce priveste activitatile interne, organizam diferite evenimente pentru colegii nostri (participari la maraton, petreceri de Haloween si Craciun, strangeri de fonduri pentru initiative umanitare).

Ne mandrim mult si cu cei care ne reprezinta la diferite evenimente externe din industrie, sustinand prezentari ori cursuri. De asemenea, nu au fost putini nici cei care au fost premiati pentru performantele lor, precum Olga Botusan, HR Director, care a fost numita Top HR Manager in 2018 de catre revista Capital, sau Raluca Andreea Andrei, care a primit anul trecut premiul de Manager of the Year la GSA UK Professional Awards.
 

Care a fost cea mai inspirata intrebare primita de la un candidat in timpul interviului de angajare?

Curiozitatea candidatilor si interesul lor pentru a afla cat mai multe informatii referitoare la rolul pentru care candideaza sunt in sine elemente inspirationale. Fiecare discutie este speciala in felul ei, iar intrebarile cele mai inspirate vin din curiozitatea candidatilor de a cunoste mediul de lucru, valorile dar si lucrurile pe care noi am vrea sa le imbunatatim in viitor.


Ce inseamna performanta in cazul unui angajat la voi?

Intr-un cadru dinamic asa cum este Stefanini, performanta poate lua multe forme, iar una dintre ele este insusirea valorilor care ne definesc si aplicarea lor in aspectele care tin de job si nu numai!


Care sunt cele mai deosebite beneficii sau initiative interne de care se bucura angajatii?

Flexibilitatea noastra se regaseste si in pachetul de beneficii pe care le oferim colegilor, care au sansa sa isi aleaga, in baza unui buget prestabilit, activitatile pe care le prefera, de la cele legate de sanatate si relaxare la cele de dezvoltare personala si profesionala.

De asemenea, unul dintre beneficiile speciale oferite este salonul de masaj din incinta cladirii, unde angajatii beneficiaza de masaj de relaxare sau terapeutic.


Ce planuri de dezvoltare aveti in perioada urmatoare?

In urmatoarea perioada focusul nostru va fi in zona de Digital Transformation, o divizie nou infiintata in cadrul Stefanini. Aceasta urmareste sa aduca noi solutii inteligente in sprijinul colegilor nostri, astfel incat ideile creative sa poata inlocui sarcinile repetitive si angajatii sa se poata bucura de diversitate in fiecare zi.
 

Care poate fi parcursul profesional al unui angajat in companie?

Deschiderea si transparenta sunt, de asemenea, foarte importante pentru noi. La Stefanini, fiecare nou angajat are un plan de cariera foarte bine definit, pe o perioada de doi ani, plan pe care il primeste inca din prima zi de lucru. Avem deci o predictibilitate, promisiuni de care ne tinem, fiecare promovare si fiecare noua responsabilitate venind la pachet cu un prag salarial superior.
 

Cum va implicati in dezvoltarea profesionala a angajatilor?

In ceea ce priveste trainingul, aplicam solutii mixte de invatare, in care combinam pregatirea in clasa cu cea la locul de munca, cu o serie de cursuri online sau virtuale, facilitate de un trainer, workshop-uri, resurse disponibile pe canalele de social media, coaching, mentoring, apprenticeship-uri si internship-uri.


Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?

Procesul de recrutare este adaptat nevoilor fiecarui proiect, astfel ca difera foarte mult de la un caz la altul.

In principiu procesul debuteaza cu o discutie HR, in care povestim mai multe despre companie si despre rolul disponibil in cadrul organizatiei, dupa care discutam despre parcursul profesional al candidatului si despre planurile acestuia pentru viitorul apropiat.

Majoritatea proceselor de recrutare pentru rolurile tehnice implica si un test sau o evaluare tehnica cu unul dintre colegii nostri seniori. In acest pas candidatii pot afla mai multe detalii tehnice si pot face cunostinta cu o parte a echipei. In ultima faza are loc discutia cu clientul, unde se stabilesc ultimele detalii in ceea ce priveste viitoarea colaborare.

 

Va recomandam si:

Put your mark as Content Creation Specialist, in a German Community @ WNS

  Vrei cele mai bune articole Hipo.ro pe Email?
Dar Job-uri de la cei mai doriti angajatori?

ULTIMELE JOBURI