Ne place sa avem succes si ne masuram constant nivelul propriu de performanta, cautand mereu solutii pentru a imbunatati - Nadia Dragoi @ Studio Moderna

Studio Moderna este cel mai mare retailer omni-channel din regiunea CEE, cu un model de business unic si complex, cu 6 canale de vanzari, care impreuna reusesc sa asigure o experienta de vanzare unica clientilor sai. Avem integrata filozofia multi-channal nu numai in activitatile noastre de vanzari si marketing, ci si in zona de customer care, in dezvoltarea inovatoare a produselor, in logistica, in selecția noilor colegi etc. Ne plac provocarile si proiectele indraznete. Studio Moderna este si va fi o „scoala de vanzari” pentru cei interesati sa isi construiasca si sa isi dezvolte o cariera in domeniul vanzarilor.



Care a fost cea mai inspirata intrebare primita de la un candidat in timpul interviului de angajare?

Am fost placut surprinsa sa vad ca tinerii nu se mai multumesc doar cu obtinerea unor detalii despre jobul pentru care au aplicat ci din ce in ce mai multi sunt interesati de succes si de factorii care le-ar putea asigura succesul pe termen lung in compania noastra. O intrebare interesanta a fost cea legata de specificul culturii organizationale a companiei, intrebare care mi-a intarit inca o data importanta potrivirii cu valorile si cultura organizationala a companiei. „Ce tip de angajati reusesc si care sunt trasaturile celor care nu reusesc sa se integreze? Pe dumneavoastra ce v-a ajutat sa reusiti si sa ramaneti pana in prezent?


Ce inseamna performanta in cazul unui angajat la voi?

Intotdeauna am avut standarde inalte in Studio Moderna si mereu ne fixam obiective ambitioase. Ne place sa avem succes si ne masuram constant nivelul propriu de performanta, cautand mereu solutii pentru a imbunatati procesele interne, servicile oferite si satisfactia angajatilor si clientilor nostri. A fi performant la noi echivaleaza cu implicarea, depasirea limitelor personale si curajul de a testa mereu noi abordari. Diversitatea si complexitatea proiectelor la care esti expus in Studio Moderna reprezinta o cartea de vizita sigura pentru orice job in vanzari ori marketing.



Care sunt cele mai deosebite beneficii sau initiative interne de care se bucura angajatii?

Pe langa pachetele bine cunoscute de beneficii: tichete de masa, servicii medicale la o clinica privata, zile libere suplimentare in functie de vechime, bonus pentru recomandari ori de sarbatori, traininguri specializate, evenimente interne, teambuildinguri, oferim colegilor nostri acces la proiecte inedite si know-how international. Avem programe de loialitate, competitii nationale si internationale cu premii diverse si programe de recunoasterea meritelor.





Ce planuri de dezvoltare aveti in perioada urmatoare?

Anul acesta vom avea probabil o crestere a echipei de aproximativ 150 de oameni noi pe care ii vom recruta in cele trei locatii pe care le avem in Bucuresti, Ploiesti si Targu Mures dar si in alte locatii din tara in care vom deschide noi magazine.


Care poate fi parcursul profesional al unui angajat in companie?

Daca iti doresti o pozitie in Studio Moderna, sansele sa o obtii sunt foarte mari daca iti doresti cu adevarat acest lucru. Dimensiunea companiei, complexitatea business-ului si dinamica proiectelor interne sunt ingredientele cheie pentru o experienta completa de invatare si dezvoltare. Avem colegi care au inceput in call center si acum ocupa pozitii de middle sau top management precum si colegi care au facut schimbari pe pozitii care le-au oferit mai multa vizibilitate si expunere internationala.

Este specific culturii noastre organizationale sa identificam potentialul uman in intern si sa promovam cat mai mult inainte sa cautam in extern noi talente. Trebuie doar sa ai determinarea si curajul de a-ti asuma noi provocari. Organizam frecvent assessment centers (centre de evaluare) pentru a identifica noi talente unde sunt bineveniti toti colegii care isi doresc o schimbare in cariera.



Cum va implicati in dezvoltarea profesionala a angajatilor?

Credem foarte mult in potentialul oamenilor nostri, de aceea ne preocupa constant dezvoltarea lor personala si profesionala, construim programe personalizate de invatare adaptate fiecarei pozitii in parte, de la agent call center pana la pozitii de management. Fiecare angajat are sansa de a beneficia de pregatire personalizata oferita atat de trainerii nostri cat si de furnizori extenri. Invatarea continua, dezvoltarea de noi competente si feedback-ul constant sunt parti importante ale culturii noastre.

A lucra in Studio Moderna inseamna multe oportunitati de a-ti dezvolta abilitatile personale si profesionale. Programele de mentoring, cele de leadership dar si trainingurile de competente specifice ii asigura fiecarui angajat sansa de a-si maximiza potentialul.


Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?

Procesul de selectie la Studio Moderna consta in mai multe etape. Prima dintre acestea este discutia cu un reprezentant al departamentului HR iar ulterior in functie de specificul jobului urmeaza o evaluare de competente specifice jobului pentru care s-a aplicat. Apoi urmeaza interviul cu managerul de departament si cu alte persoane ce relationeaza cu pozitia respectiva.


Nadia Dragoi
, HR Manager-ul companiei din 2015, cu o experienta de peste 15 ani in domeniul resurselor umane dintre care ultimii 11 ani in dezvoltarea si coordonarea departamentelor de resurse umane, in companii cu peste 900 de angajati. In acesti ani am acumulat o experienta bogata in managementul talentelor, schimbare și dezvoltare organizaționala, managementul performantei si al carierei, employer branding, evaluare si training, compensatii si beneficii, administrarea personalului.



 

Va recomandam si:

Put your mark as Content Creation Specialist, in a German Community @ WNS

  Vrei cele mai bune articole Hipo.ro pe Email?
Dar Job-uri de la cei mai doriti angajatori?

ULTIMELE JOBURI