Asistent Administrativ (part-time)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Accace Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrativ (part-time) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Accace Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.07.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    CE OFERIM?

    O gama completa de servicii de consultanta si BPO multi-country.

    Punem accentul pe inovatie si exploram solutii BPO si de consultanta inteligente, care sa contribuie la succesul clientilor nostri. Expertiza, intelegerea profunda a afacerii clientului nostru, gandirea out-of-the-box si entuziasmul ne califica drept un partener de incredere pe toate planurile.

    DE CE SUNTEM DIFERITI?

    Solutii eficiente conduse de inovatie.

    Dezvoltam solutii IT pentru clientii nostri pentru a gestiona cat mai bine procesele de contabilitate, salarizare si resurse umane. De asemenea, avem experienta in livrarea de servicii multy-country, reducerea de costuri si economisirea timpului petrecut cu gestionarea unei retele de diferiti furnizori externi.


    Misiunea noastra este de a ne sprijini clientii, colegii si partenerii sa isi atinga visurile, lasand o amprenta pozitiva asupra lumii.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare
    - Disponibilitate pentru a lucra in fiecare zi de la sediu (locatie centrala)
    - Cunostinte avansate privind utilizarea aplicatiilor de Microsoft Office
    - Cunostinte de limba engleza, cel putin la un nivel mediu (scris si vorbit)
    - Un nivel ridicat de atentie la detalii
    - Experienta in arhivarea de documente cu valoare legala
    - Certificat Inspector Resurse Umane (reprezinta un avantaj)

    Responsabilitati

    - Identificarea tipurilor de documente ce necesita arhivare si sortarea lor conform procedurilor interne
    - Analizarea documentelor primite de la clienti pentru a asigura conformitatea in vederea arhivarii
    - Arhivarea documentelor care tin de dosarul de personal pentru clientii departamentului de salarizare
    - Gestionarea corespondentei la nivel de departament si transmiterea prin curier
    - Scanarea corespondentei primite si salvarea acesteia conform procedurii
    - Monitorizarea corespondentei si pregatirea de rapoarte cu privire la fluxul de plicuri
    - Pregatirea fluturasilor de salariu pentru transmiterea lor catre clienti
    - Arhivarea (la cerere) documentelor din cadrul departamentului de salarizare

    Alte informatii

    Ce oferim:

    - Bonus anual in functie de performanta;
    - Tichete de masa;
    - Abonament medical la o clinica privata cu renume;
    - Locatie centrala si flexibilitatea programului de munca;
    - Concediu de studiu platit;
    - Curs de engleza, traininguri, sustinere financiara pentru specializari;
    - Abonament Bookster;
    - Sansa de a te dezvolta si de a lucra alaturi de colegi tineri si prietenosi, cu un puternic background profesional;
    - Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Este suficient sa ne urmaresti pagina de Facebook Accace Careers Romania si te vei convinge singur!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (66)