Specialist Recrutare

Angajator: Grupul Holcim Romania
Domeniu:
  • Constructii
  • Inginerie
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.05.2022


    Oportunitatea, pe scurt
    Din rolul de Specialist Recrutare vei contribui la dezvoltarea și implementarea proceselor și sistemelor de
    lucru specifice activității de recrutare și selecție, învățare și dezvoltare, atragere și păstrare talente,
    employer branding, în conformitate cu politicile și strategia generala de dezvoltare a companiei.

    Responsabilitățile tale

    • Elaborează planul anual de recrutare și selecție și implementează proiectele de recrutare și selecție pentru locațiile/ funcțiunile alocate. Coordonează procesul de integrare a noilor angajați în cadrul companiei;
    • Monitorizează eficiența canalelor de recrutare, propune și utilizează cele mai bune metode de promovare a posturilor vacante; Elaborează și actualizează rapoartele de activitate specifice, calculează și monitorizează indicatorii de performanță;
    • Implementează programele destinate studenților și absolvenților (internship, traineeship, practică universitară etc.) în funcțiunile și segmentele din aria de responsabilitate;
    • Contribuie la menținerea și dezvoltarea parteneriatelor cu organizațiile și instituțiile de învățământ relevante (școli & colegii tehnice, universități, asociații studențești etc.);
    • Participă activ la implementarea inițiativelor de Employer Branding care sprijină obiectivele companiei de atragere talente;
    • Participă ca membru în echipa de proiect pentru implementarea studiilor de monitorizare a nivelului de angajament (engagement) sau satisfacție a angajaților, inclusiv implementarea acțiunilor rezultate în urma studiilor;
    • Monitorizează planurile de dezvoltare ale angajaților și implementează activitățile de învățare și dezvoltare. Propune noi activități de impact cu scopul de a accelera procesul de dezvoltare. Oferă suport angajaților și managerilor în construirea planului individual de dezvoltare;
    • Participă la elaborarea și realizarea proiectelor de dezvoltare organizațională din aria proprie de responsabilitate;
    • Perioada este determinata (2 ani) cu posibilitate de prelungire.

    Experiența ta
    • Studii superioare, preferabil în domeniul psihologie/ sociologie/ resurse umane;
    • 1-2 ani experiență în domeniul recrutării și selecției;
    • Cunoștințe despre canale de recrutare, tehnici de căutare eficientă;
    • Abilități de intervievare și utilizare metode diversificate de selecție;
    • Abilități de comunicare de impact și relaționare;
    • Inițiativă și motivație pentru performanță și dezvoltare continuă;
    • Orientare către soluții și rezultate;
    • Cunoștințe engleză - nivel intermediar;
    • Abilități operare PC: MS Office, Google Apps.

    Ce îți oferim
    În timp ce tu ne vei ajuta să producem materiale de construcții extraordinare, îți promitem ca noi te vom
    ajuta sa te dezvolți într-un mediu de lucru dinamic și performant care susține învățarea continuă.

    Crezi că ai motivația, abilitățile și pasiunea pentru a te alătura echipei noastre?

    Despre noi
    În calitate de lider mondial în producția de materiale de construcții sustenabile și inovative, grupul Holcim
    reinventează felul în care se construiește. Alături de o echipa globală, cu peste 70.000 de angajați,
    răspândiți în peste 70 de țări și 4 segmente de business, ne-am asumat sa construim o lume mai verde,
    mai inteligentă și mai sănătoasă.

    Pe măsură ce continuăm să căutăm moduri mai sustenabile de a construi, avem nevoie de oameni
    talentați care să ni se alăture. Oameni care sunt pasionați de sustenabilitate, motivați de curiozitate și
    dornici să crească, să învețe, să se dezvolte și să exceleze într-un mediu performant.