Office Assistant. Internship.

Angajator: Fundatia pentru Dezvoltarea Agriculturii
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 10.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    Fundația Pentru Dezvoltarea Agriculturii (FDA) a fost creata in 2019, cu viziunea si sustinerea financiara Carrefour Romania, o companie care și-a luat un angajament pe termen lung când a ales să contribuie la înființarea acestui organism. Rolul FDA este de a contribui la implementarea și diseminarea la nivel național a unor modele asociative în agricultură care susțin productivitatea, calitatea și oferă fermierilor mici și mijlocii acces la piață și consiliere în obținerea de fonduri și în aplicarea de metode agricole moderne. Pentru o dezvoltare pe termen lung, Fundația își propune să implementeze programe pentru pregătirea următoarei generații de fermieri, prin sprijinirea de oportunități educaționale și campanii de informare a consumatorilor. Pentru a avea un impact strategic asupra mediului agricol din România, Fundația va promova bune practici și va susține continuitatea programelor prin atragerea de resurse publice și private. Parte importantă din misiunea FDA o constituie coalizarea actorilor cheie ce pot contribui la schimbarea sistemică a agriculturii: ONG-uri, autorități, certificatori, integratori și finanțatori.

    Cerinte

    Educatie: Student sau absolvent de studii superioare
    Skills/Competente:
    • Excelente abilitati de organizare si planificare, minutiozitate si atentie la detalii
    • Cunostinte operare PC, Excel, Outlook si Power point sa nu te sperie
    • Cunostinte de limba engleza mediu-avansat
    • Abilitatea de a invata rapid
    • Abilitati de comunicare verbala si in scris
    • Carnetul de conducere, cunoștințe de comunicare online și de lucru cu baze de date sunt categoric avantaje!

    Responsabilitati

    • Te ocupi cu evidenta platilor si cheltuielilor
    • Vei face managementul si executia activitatilor de achizitii si suport administrativ
    • Vei asista directorul executiv cu planificare intalniri si follow up
    • Organizezi evenimente (logistic)
    • Dezvolti relatii de incredere cu furnizorii existenti / demonstrezi capacitate de negociere
    • Preiei, inregistrezi, indosariezi si arhivezi corespondenta, mesajele primite din partea partenerilor, finanatorilor si a celorlalti angajati si de expedierea corespondentei la destinatari
    • Intampini vizitatorii (donatori, parteneri, grantees,candidati, organe de control etc), si te ocupi de asigurarea protocolului
    • Planifici intalniri ale directorului executiv, efectuezi rezervari, bilete etc.
    • Efectuezi comenzile de materiale consumabile, produse de protocol

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Salariu fix lunar
    • Asigurare de sanatate
    • Tichete de masa
    • Lucru intr-un mediu non-guvernamental

    Te rugam sa trimiti CV-ul si o scrisoare de motivație de maxim o pagina la office[at]fdagri.ro, nu mai târziu de 16 mai 2021, specificand in subiectul emailului denumirea pozitiei pentru care aplici.