Garnishments Officer

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    • Studii superioare (de preferat studii economice sau juridice)
    • Minim 1 an experienta in banca sau in activitatile de operatiuni
    • Experienta pe o activitate similara sau juridica reprezinta un avantaj
    • Cunoastinte medii de operare PC
    • Limba engleza – nivel intermediar
    • Abilitati de comunicare
    • Abilitati de prioritizare si eficientizare
    • Abilitatea de a lua decizii prin analiza riscurilor, implicatiilor, prioritatilor, constrangerilor de timp
    • Atentie la detalii
    • Orientare catre client, solutie si rezultat
    • Iniţiativă, Responsabilitate, Răbdare
    • Spirit de echipă

    Responsabilitati

    • Verifica in sistemul Bancii toti debitorii pentru care se primesc adrese de infiintare poprire de la executorii fiscali, AVAS, ADS etc si in cazul in care se identifica a fi clienti ai Bancii, informeaza toate departamentele implicate, conform prevederilor din P0781;
    • Blocheaza /deblocheaza conturile clientilor popriti conform instructiunilor mentionate in adresele primite de la executor
    • Blocheaza/deblocheaza conturile clientilor cu popriri in vederea ridicarii salariilor, postarii comisioanelor de administrare, ratelor de credit, etc., in conformitate cu procedurile in vigoare;
    • Deschide/inchide conturi de sechestru;
    • Proceseaza toate tipurile de adrese primite de la executor;
    • Inchide conturile de sechestru conform procedurilor in vigoare;
    • Proceseaza adresele de insolventa primite de Banca;
    • Monitorizeaza conturile blocate;
    • Initiaza ordinele de plata aferente popririlor ;
    • Intocmeste adrese de raspuns catre executori;
    • Scaneaza si arhiveaza adresele aferente popririlor primite, precum si adresele de raspuns intocmite si trimise executorilor;
    • Previne aparitia oricarui risc operational prin respectarea procedurilor interne,colaborarea si schimbul de informatii cu alte departamente ale Bancii
    • Aduce clarificari continutului procedurilor de lucru, daca este cazul, pentru colegii din unitatile bancii, prin consultare cu superiorul direct si/sau cu Departamentul Legal (Litigations);
    • Colaboreaza cu Legal Adviser Garnishments in conformitate cu procedurile in vigoare
    • Isi exprima ideile cu privire la imbunatatirea proceselor si sistemului de calitate, transmitandu-le superiorului direct/responsabilului direct.

    Alte informatii

    Perioada determinata pana la sfarsitul anului