Junior Operational Administration Officer (3 months)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile Junior Operational Administration Officer (3 months) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    • Studii universitare (preferabil studii economice);
    • Minimum 1 an experienta in banca sau in activitatile de operatiuni;
    • Abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba engleza;
    • Cunostinte operare PC.
    • Aptitudini de relationare si comunicare;
    • Spirit de echipa;
    • Orientare catre detalii si capacitate de lucru sub stres;
    • Abilitati analiza date;
    • Cunostinte avansate MS Office

    Responsabilitati

    • Monitorizeaza statusului politelor de asigurare existente ca si beneficii/garantii la facilitatile acordate de banca clientilor si se asigura de actualizarea sistemelor IT folosind canalele bancii (retea, call center) sau externe (UBIS, parteri externi societati de asigurare);
    • Monitorizeaza activitatile externalizate de reconciliere si plati aferente politelor de asigurare viata atasate facilitatilor de credit, disfunctionalitatile aparute intre sucursale si procesator, erorile, raportarile legate de aceste activitati conform procedurilor specifice.
    • Mentinerea relatiei cu Partenerii bancii in procesele de Bancassurance;
    • Monitorizeaza activitatea de reconciliere a platilor cu tertii (partenerii externi societati de asigurare);
    • Monitorizeaza reevaluarea garantiilor comerciale (imobile comerciale, echipamente, masini si instalatii) si garantiilor rezidentiale si terenuri realizate cu inspectia proprietatilor.
    • Coordonarea activitatilor interne/externalizate privind achitarea contravalorii si verificarea raportului de evaluare a pentru creditul contractat de catre client, in conformitate cu procedurile interne in vigoare
    • Ofera sprijin si consultanta colegilor din unitatile bancii si din alte departamente in vederea rezolvarii situatiilor de natura operationala sesizate de catre acestia, in conformitate cu responsabilitatile postului si conduita profesionala.
    • Ofera suport si consultanta altor departamente in activitatea de implementarea noilor produse/aplicatii relevante pentru activitatile din zona de operatiuni (operations admin).
    • Isi exprima ideile cu privire la imbunatatirea proceselor si sistemului de calitate, transmitandu-le superiorului direct/responsabilului direct.
    • Participa la elaborarea si imbunatatirea permanenta a procedurilor interne, instructiunilor de lucru si a manualelor aplicabile zonei Operatiuni.
    • Asigura transmiterea la timp si cu acuratete a raportarilor specifice, conform normelor si procedurilor interne precum si legislatiei in vigoare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3000 - 4000 RON NET / luna
    Hybrid

    Remote

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (47)