Telus International Europe te invita sa faci parte din echipa


TELUS International Europe participa primavara aceasta la Angajatori de TOP Bucuresti, asadar te invitam pe 24 si 25 martie la Sala Palatului sa interactionezi cu reprezentantii companiei direct la stand!

De asemenea, ei ti-au pregatit si un SkillShop in cadrul targului, unde vei afla mai multe detalii despre ce inseamna sa fii in echipa TELUS International și cum te poți dezvolta în cadrul ei! Rezerva-ti unul dintre cele 30 de locuri disponibile la What GREAT looks like for TELUS!

Cum ati descrie TELUS International Europe in cifre?

TELUS International Europe este un centru de contact multilingv de servicii BPO (business process outsourcing) si furnizor ITO care si-a început activitatea in anul 2004. Compania are peste 4.500 de membri in echipele sale din cele 7 centre situate in Sofia si Plovdiv (Bulgaria), Bucuresti si Craiova (Romania), precum si in birourile din Manchester si Cannock, Marea Britanie. TELUS International Europe ofera solutii de contact center, ITO si servicii inovatoare de suport in peste 35 de limbi straine pentru partenerii sai la nivel global.

TELUS International Europe este parte a familiei TELUS International, o companie globala de BPO cu peste 30.000 de angajati in intreaga lume, inclusiv in Canada, Statele Unite ale Americii, Europa, America Latina si Filipine. Prin intermediul celor peste 175 de milioane de interactiuni anuale prin voce, e-mail, chat, social media cu clientii sai din industrii ca telecom, utilitati, high tech, gaming, finante, retail, e-commerce, turism, logistica si cea medicala, TELUS International faciliteaza accesul la experiente inovatoare ca rezultat al muncii de echipa, gandirii proactive si culturii origanizationale cu focus pe client. O componenta globala a TELUS, TELUS International este sustinuta de catre o companie lider national pe piata de telecomunicatii din Canada, cu o cifra de afaceri anula de 10 miliarde USD si 12.5 milioane de clienti.

Care sunt ariile in care activeaza TELUS International Europe in Romania si cele mai frecvente pozitii pentru care recrutati pentru fiecare arie (juniori, seniori, manageri)?

Ca funizor de servicii de call center si BPO, TELUS International Europe activeaza in Romania in diverse arii in care ne-am dezvoltat extensiv expertiza de-a lungul timpului: IT & telecomunicatii, retail & e-commerce, turism sau gaming. Ca angajator, TELUS International Europe se concentreaza in Romania pe pozitii de entry-level in departamente de suport clienti, analiza de frauda, suport tehnic, moderare site, in peste 30 de limbi straine. Investind constant in formarea si dezvoltarea angajatilor nostri nu de putine ori chiar managerii reprezinta de fapt povesti de cariere de succes incepute in cadrul echipei noastre de pe pozitii de entry level.

      

Care sunt atributele care definesc cultura organizationala din TELUS International Europe?

TELUS International Europe pune accent pe investitia in angajati si formarea lor, precum si in comunitatiile in care acestia traiesc si isi desfasoara activitatea, fapt bazat pe convingerea ca daca membrii echipei sunt fericiti, la fel vor fi si clientii. In acest sens membrii echipei TELUS International Romania beneficiaza de un program cuprinzator axat pe Learning & Development, coaching, posibilitate de dezvoltare profesionala pe baza unui plan de cariera, precum si un pachet extins de beneficii.

Ce planuri de recrutare are TELUS International Europe in aceasta primavara pentru profesionisti si juniori (nr. de pozitii, departamente, profile)?

Anul 2016 a insemnat pentru TELUS International Europe o crestere constanta, datorita noilor proiecte pentru care a inceput sa acorde suport, pana la peste 1.000 de membri ai echipei, trend care va continua si in acest an. Elementul central al proiectelor noastre este diversitatea, atat din punct de vedere al nivelului de cariera, cit si din punct de vedere lingvistic, avand in vedere faptul ca am lansat procese noi de recrutare pentru limbi straine pentru care nu am mai asigurat suport pana acum. De asemenea, in pas cu tendintele industriei la nivel mondial, TELUS International Romania isi extinde constant portofoliul de clienti precum si segmentele de activitate deservite, mutand focusul de pe profilul clasic de call center spre activitati mai complexe, ca de exemplu cele de back office, finance si gaming.

In mod natural, nevoia de resurse umane a companiei urmeaza acelasi trend ascendent accelerat, in perioada imediat urmatoare fiind disponibile peste 100 de pozitii exclusiv pentru proiectele nou atrase.

Care sunt programele de internship/trainee pentru care veti recruta la Angajatori de TOP si care sunt pasii dupa eveniment? Ce alte proiecte pentru tineri veti promova in cadrul evenimentului?

TELUS International Europe ramane un angajator orientat catre oameni, lucru care se regaseste si in oportunitatile de cariera propuse in perioada urmatoare: noi proiecte de backoffice, suport clienti si suport tehnic pentru partenerii nostri existenti si viitori. Este vorba despre joburi cu orar flexibil, intr-un mediu orientat catre dezvoltare, destinate tinerilor care nu detin la acel moment experienta anterioara in domeniu.

       

In ce consta procesul de selectie la TELUS International Europe si cum s-ar putea pregati un candidat?

In cadrul procesului de recrutare ne axam in primul rand pe atitudinea pozitiva, orientata catre solutii si dezvoltare, pe care ne dorim sa o regasim si discutand cu potentialii candidati. Bineinteles, in calitate de centru de contact multilingv de servicii BPO avem ca parte din procesul de recrutare si testari lingvistice adaptate profilului fiecarei pozitii. Motivatia si atitudinea potrivita reprezinta insa cele mai importante elemente ale cartii de vizita pe care ar trebui sa o pregatesca un candidat.

Care sunt cateva motive pentru care un junior sau un senior ar trebui sa aplice la TELUS International Europe?

TELUS International Europe este o companie aparte, care pune oamenii pe primul loc. Prin mediul de lucru prietenos, cu facilităti multiple, programele de training si planificare a carierei, dar si datorita multitudinii de beneficii oferite membrii echipei noastre sunt implicati si motivati constant.

Care este cel mai inedit beneficiu pe care il oferiti angajatilor? (ne referim și la partea de training-uri si cursuri)

Implicarea este cuvantul cheie la TELUS International Europe, iar prin programul de responsabilitate sociala “TELUS Days of Giving” incurajam membrii echipei sa faca diferenta nu doar profesional cat si personal in comunitatea din care fac parte.

Pe 25 martie la Angajatori de TOP Bucuresti, echipa TELUS International Europe te asteapta la SkillShop-ul What GREAT looks like for TELUS sa iti raspunda intrebarilor legate de programele oferite tinerilor angajati si cum poti creste in cadrul companiei!
 
 
Inscriere Angajatori de TOP Bucuresti