Noi, la L’Oreal, ne dorim să oferim fiecărei persoane din lume ceea ce este mai bun în frumusețe din perspectiva calității, eficienței, siguranței, sincerității și responsabilității, pentru a satisface toate nevoile de frumusețe, în infinită lor diversitate.

L’Oreal, în cifre
  • Prezența în 130 de țări de pe 5 continente, lider mondial în industria frumuseții
  • 3.817 de cercetători și angajați în Cercetare și Inovație, în toată lumea – un jucător cheie în industria beauty tech;
  • 22 de centre de cercetare și 17 centre de evaluare la nivel mondial;

Avem o istorie de peste 100 de ani și în România suntem prezenți de peste 23 de ani, având aproximativ 350 de angajați.

Angajamentele noastre:

Diversitatea și Incluziunea
  • Asigurăm egalitatea de gen la fiecare nivel;
  • Susținem persoane și furnizori indiferent de cultură și mediu social;
  • Susținem creșterea și prosperitatea persoanelor cu dizabilități;
  • Asigurăm un mediu incluziv pentru comunitățile LGBTQI.

Sustenabilitate și dezvoltare durabilă - bazată pe trei piloni, cu obiective măsurabile de reducere a impactului, care pot fi atinse până în 2030.
  • Ne transformăm pentru a ne asigura că activitățile noastre respectă limitele planetare.
  • Implicăm tot ecosistemul de afaceri, ajutându-l să facă tranziția spre o lume mai sustenabilă.
  • Contribuim la soluționarea provocărilor globale, susțînând nevoile sociale și de mediu urgențe.

Etică - în 2021, grupul a fost recunoscut pentru a doisprezecea oară de către Institutul Ethisphere că una dintre cele mai etice companii din lume.

Avem un portofoliu de branduri internaționale, unice în lume.






 

 

 



 


                                                                                                             




🔔 Anul acesta dam startul unui maraton de masterclass-uri dedicate studentilor si tinerilor absolventi, sub umbrela L’Oreal for Youth.

Masterclass-urile L’Oreal for Youth abordeaza subiecte de interes din sfera Digital Marketing, E-Commerce, Work-Life Balance, Human Resouces.

Daca…

  • Esti student, indiferent de facultate sau an de studiu
  • esti pasionat de dezvoltare personala si profesionala
  • vrei sa aprofundezi si sa experimentezi anumite conceptele teoretice si sa intelegi cum sunt translatate in business-ul L’Oreal.

Si iti doresti sa…

  • intri in contact cu expertii L’Oreal din sfera digital-marketing, e-commerce si HR
  • adresezi intrebari si primesti raspunsuri in timp real
  • afli despre oportunitatile de cariera entry level
  • participi la master classes facilitate de executive board si experti L’Oreal

Atunci…

 
  • Vei primi invitatie Teams* in calendar cu 24h inainte de webinar.
  


Te așteptăm să descoperim împreună frumusețea  L’Oréal!

See you online!


 



 
 


De 30 de ani, L’Oréal Brandstorm, pionierul competițiilor de business, descoperă tinerele talente din toate colțurile lumii.

Brandstorm invită tinerii talentați să preia rolul unui Internațional Innovation Manager/ Brand Manager/ Tech Manager și să creioneze viitorul frumuseții.

Provocarea de anul acesta este Disrupt beauty 2030 🚀, având la baza 3 misiuni: Inclusion 🙌, Green 🌿 si Tech 🔭.

 

Cui se adresează?

Anul acesta, competiția se adresează atât studenților cât și tuturor celor cu varstă sub 30 de ani, pasionați de digital, tech, marketing, inginerie, dar nu numai! Dacă eșți curios, dacă ai idei și îți dorești să le transformi în soluții inovatoare, atunci înscrie-te în competiție.

De ce să te înscrii?

  • Câștigi o experiență profesională reală
  • Ai parte de sesiuni de mentoring cu profesioniștii L’Oreal
  • Ai posibilitatea să te certifici în Digital Marketing (certificare recunoscută internațional)
  • Ai șansa să lucrezi cu o agenție de creație
  • Iți dezvolți networking internațional

Cum procedezi?

  • Creezi o echipă diversa de 3 membri
  • Inregistrează-te impreună cu ceilalți membri ai echipei pe platforma brandstorm.loreal.com
  • Alegeți 1 mentor și selectați un track
  • Descoperiți cultura L’Oreal
  • Lucrați împreună la misiune
  • Prezentați proiectul în fața juriului format din executivii L’Oreal Romania
  • Do your best și câștigă o misiune de intrapreneurship la Paris. 😊

În ce perioadă se desfasoară?

  • Perioada de inscriere și depunere proiect:  noiembrie - 28 februarie
  • Semifinala națională – 15 martie
  • Finala națională – 14 aprilie
  • Semifinala internațională – 11 mai
  • Finala internațională - Iunie


Marele premiu: intrapreneurship experience timp de 3 luni, în Paris la HQ L’Oreal, unde, cu ajutorul experților din business, vă veți transforma proiectul in realitate.
 

Între timp, te incurajăm să descoperi mai multe despre competiție aici: https://brandstorm.loreal.com/en/challenges/romania    https://brandstorm.loreal.com/en
 

Nu mai sta pe gânduri și hai să ne cunoaștem! 😊
 

#lifeatloreal #weareloreal #lorealromania
 

BUCURESTI
FMCG

Joburi L'Oreal Romania:

Community Intern

L'Oreal Romania
Student/Absolvent
BUCURESTI,

Locuri de munca L'Oreal Romania