Alliance for YOUth

Orase: BUCURESTI, Timisoara,
Industrie: Altele



Incepand cu anul 2014, aproximativ 200 de companii si-au unit fortele in cadrul  Aliantei pentru Tineret – Alliance for Youth - initiate de Nestlé pentru a combate problema somajului in randul tinerilor din Europa. Membrii Aliantei si-au luat angajamentul ca impreuna sa creeze in urmatorii ani peste 100000 de oportunitati destinate tinerilor.

In contextul in care cresterea economica este fie prea mica, fie lipseste, Alliance for YOUth se angajeaza sa lucreze alaturi de legiuitori si sectorul educational pentru a spori atat gradul de eligibiliate a tinerilor pentru angajare, cat si numarul locurilor de munca disponibile.

Angajamentul Alliance for YOUth

Companiile din cadrul Alliance for YOUth si-au luat angajamentul sa dezvolte un numar de inititive comune, precum si individuale prin care sa ofere tinerilor experiente relevante si stagii de pregatire, generand impreuna peste 100,000 de locuri de munca si oportunitati de training.

In plus, companiile isi mobilizeaza angajatii sa se implice in actiuni comunitare prin care sa-i ajute pe tineri sa fie mai pregatiti, oferindu-le sfaturi practice, analiza CV-ului si pregatirea interviului de angajare.

 

In Romania, 15 companii au acceptat sa devina partenere in cadrul Aliantei pentru Tineri.  Din 2015 si pana in prezent, partenerii din Alianta au reusit impreuna sa atinga peste 30.000 tineri: au angajat 12.500 tineri profesionisti, au oferit 450 stagii de internship, au organizat 210 evenimente de dezvoltare la care au participat peste 17000 tineri… iar numaratoarea continua!

Dincolo de cifre si numaratori, concluzia este simpla: investim impreuna in viitor.

Vino si tu alaturi de noi!




Pe 22 noiembrie vino sa sarbatorim impreuna Saptamana Europeana a Competentelor Profesionale!


Daca esti student sau proaspat absolvent, patru parteneri din cadrul Alianta pentru Tineret iti ofera posibilitatea sa descoperi elementele esentiale ale unui inceput in cariera de succes.


Catalyst, Chep, Nestlé si Nielsen isi deschid portile si abia asteapta sa te cunoasca!


Te poti inscrie la unul sau mai multe Open Days, important este ca acestea sa nu se suprapuna.


Dupa inscriere, vei fi contactat pentru a-ti se confirma participarea la eveniment.


Termenul limita pentru inscriere este 15 noiembrie.



Adecco Romania este cel mai mare jucator din domeniul resurselor umane, cu o cota de piața de aproximativ 30% si cu o cifra de afaceri de peste 70 de milioane de euro, in 2015. Adecco Romania gestioneaza peste 8.000 de persoane angajate temporar, are o baza de date cu peste 400.000 de candidați si deservește zilnic 450 de clienti. Echipa Adecco numara in Romania 200 de persoane, iar serviciile oferite au o plaja foarte larga, de la recrutare si selectie, la outsourcing, recrutare in masa, dar si outplacement si training.

Cargill

DS Smith
 

Grupul ENGIE, unul dintre liderii din domeniul energetic la nivel mondial, este prezent in Romania in următoarele domenii de activitate: gaze naturale, energie electrica, servicii energetice si de infrastructura, prin filialele sale: ENGIE Romania, Distrigaz Sud Retele, ENGIE Servicii, Alizeu Eolian si Braila Winds.

Ne mandrim cu un portofoliu de 1,6 milioane de clienti, gestionam in siguranta o retea de distributie de circa 19.000 km, producem energie electrica in doua parcuri eoliene cu o capacitate totala de 100 MW iar toate acestea le realizam cu o echipa puternica de 3.600 de angajati.

In fiecare an, ENGIE Romania le ofera tinerilor absolventi de facultate oportunitatea de a face parte din echipele filialelor sale, in cadrul unui Program de Traineeship. Programul este adresat studentilor din ani terminali, absolventilor si masteranzilor facultatilor cu profil tehnic sau economic. Sunt cautate acele profile care demonstreaza un potential de leadership si de “agent al schimbarii”.

EY Romania
EY este unul din liderii mondiali în furnizarea de servicii de audit, asistență fiscală, tranzacții și consultanță. Informațiile și serviciile de calitate pe care le livrează ajută la consolidarea încrederii în piețele de capital și în economiile din întreaga lume. Dezvoltă lideri de excepție care clădesc echipe de excepție, menținând promisiunea de a construi unui mediu profesional mai bun pentru angajați, clienți și comunități din întreaga lume.

FM Logistic, o afacere de familie înfiinţată în anul 1967 în regiunea Lorraine din Franţa, este unul dintre cei mai importanţi jucători logistici internaţionali care oferă soluţii logistice pentru optimizarea operaţiunilor din cadrul lanţului global de aprovizionare, de la depozitare şi distribuţie până la co-packing şi Supply Chain Management.
FM Logistic operează în 6 sectoare principale- alimentar, retail, industria  bunurilor de uz casnic şi îngrijire personală, cosmetic/ produse de lux, farmaceutic, produse industriale şi electronice. FM Logistic este prezentă în Asia, Europa Centrală şi de Est, Europa de Vest şi America Latină, are 21,800 angajaţi si o cifră de afaceri de 1,034 miliarde euro înregistrata la 31 martie 2016 (crestere de 2,9% faţă de anul fiscal anterior).

Grup Sapte

Salut!

Suntem grupul de comunicare g7.

Activam pentru brandurile din Romania de peste 19 ani, timp in care am interactionat de peste 180 de milioane de ori cu consumatorii, in toata Romania.

An de an suntem in top 3 agentii de brand activation in Romania, raportat la numarul de proiecte implementate si cifra de afaceri. Suntem singura agentie afiliata EFMP (European Field Marketing Partners) pentru Romania, Bulgaria si Republica Moldova.

In Romania activam din 6 birouri operationale ce functioneaza ca hub-uri regionale. Pentru activarile din afara tarii lucram cu parteneri de incredere din CEE.

In fiecare weekend, in magazinele din Romania si la diverse evenimente vei gasi între 1000 si 5000 de colegi de-ai nostri.

Hai sa ne cunoastem mai bine!
Echipa g7

Hipo.ro este o platforma pentru profesionisti si studenti care reuneste cele mai mari evenimente de recrutare din Romania, resurse de cariera si joburi in companii de top.
ateva dintre proiectele Hipo:
- Targul Virtual Hipo pentru Absolventi
- Angajatori de TOP
- Top Talents Romania
- Ghidul Angajatorilor - Domeniul Tehnic
- Ghidul Angajatorilor - Programe de Internship & Trainee

METRO Cash & Carry Romania a deschis primul magazin in Octombrie 1996, fiind şi prima companie care a introdus pe piata din Romania un nou sistem de vanzare: cash & carry.
In anii urmatori, compania şi-a concentrat activitatea pe extinderea retelei, ajungand astazi la un numar de 30 de centre de vanzare, cu o suprafata totala de peste 190.000 de metri patrati.

In 2010, compania a lansat un noul concept METRO Punct, iar in anul 2012, a deschis METRO Magazin Online, primul magazin de profil din domeniul cash & carry din Romania.

Incepand cu martie 2012, METRO Romania a introdus programul de sprijinire a comercianților tradiționali LaDoiPași, construit pentru a susține micile magazine independente, prin servicii de consultanța, instruire, asistenta de marketing etc. In iunie 2013, reteaua LaDoiPasi a atins peste 600 puncte functionale in intreaga tara.

Nestlé este lider mondial in industria alimentara, fiind prezent in 86 de tari, cu un numar de 468 de fabrici si peste 333.000 de angajati. Prin misiunea companiei "Good Food, Good Life", Nestlé se angajeaza sa imbunatateasca calitatea vietii consumatorilor in fiecare zi, in intreaga lume, oferindu-le o varietate de produse, ca parte a unui stil de viata sanatos.

In Romania ne-am inceput activitatea in 1995, iar in anul 2000 am achizitionat marca JOE, care a devenit una dintre cele mai apreciate marci din portofoliul nostru. In prezent Nestle Romania are aproximativ 1000 de angajati in sediile din Bucuresti si Timisoara si este unul dintre cei mai importanti jucatori din industria alimentara, atat prin cota de piata, cat si prin succesul marcilor - majoritatea fiind in fruntea categoriei lor.

Nielsen, cea mai mare agentie de cercetare si monitorizare media, este una dintre cele mai de încredere surse de informatii de afaceri pentru branduri de top din lume. Activitatea companiei aduce o diferenta semnificativa in modul în care companiile și brandurile evolueaza pe piețele din întreaga lume. In Nielsen împărtășim cu toții un angajament față de valorile noastre de bază de a fi utili, deschisi și conectati în modul în care lucrăm - unii cu alții, cu partenerii și clienții noștri.

Publicis Romania is one of the leading advertising agencies in Romania, with complex expertise in the communication field, covering all areas from essential ATL to creative media and strong digital capabilities, from packaging design and brand ID to big events. 

Our portfolio of clients combines an extraordinary line-up of the biggest international and local brands: The Automobile Club of Romania, Carrefour, Dacia, Enel, Garner, JTI, Kinder, Nescafe, Nestle Ice-Cream, Nissan, OMV, Orange, Pegas, Renault, VISA.

Publicis Romania is part of Publicis One, the global communications enterprise that brings together Publicis Groupe’s agency capabilities and expertise under one roof.

Grupul Spar Romania a fost dezvoltat in anul 2004, pentru a raspunde nevoilor de reprezentare corecta, la termen, in cantitatile şi formatul corect al portofoliilor de produse alocate spre administrare, indiferent de canalul de distributie activ.

Asumare Spar Romania: serviciile sunt dezvoltate pentru un management total in flow-ul SALES – MERCHANDISING – BTL – EVENIMENTE.

Aplica spontan! * Companie favorita
Daca niciunul din joburile disponibile in acest moment pe Hipo.ro
ale aceste firme nu vi se potrivesc insa ati dori sa obtineti o
pozitie aici, puteti trimite CV-ul dvs. aplicand spontan!
Urmareste aceasta companie ca sa vezi ultimele joburi postate.