O zi din viata unui Management Trainee la Heineken Romania

7:40 – Alarma de la telefon. Aprind televizorul. Stiri din sport la ora asta. Meteo. Accidente rutiere. Crime. The usual stuff.

7:50 – Ma ridic intr-un final din pat. Igiena de dimineata, imbracat rapid (noroc ca-mi pregatesc hainele de seara, altfel n-as fi in stare sa iau decizii la ora asta), machiaj (altfel iar zice colegul meu ca arat de parca as avea hepatita). Fuga spre metrou.

8:10 – Ma lupt cu cei 10.000 de oameni pentru putinul oxigen din metrou. Daca am noroc si gasesc o nisa, poate citesc chiar ziarul. Daca nu, imi fac planul de bataie pentru cand ajung la birou.

9:00 – In sfarsit la birou. Cafea. Mailuri. Telefoane de la colege – confirm planul de actiune pentru Managementul performantei. Mi s-a intors coach-ul din delegatie. Trebuie sa programam intalnirea de coaching saptamana asta.

10:00 – Verific calendarul. Ouch, intalnire pentru studiul de climat. Nu am facut inca mailul. Dar nu dureaza mult. Doar cunosc proiectul, e copilasul meu din iunie anul trecut.

10:30 – Il “hartuiesc” pe noul meu manager de proiect. M-am mutat din HR pe un proiect in Trade Marketing si sunt in faza de documentare. Mi-e greu totusi sa ma desprind de HR. Dar ma entuziasmeaza foarte tare noul proiect. Imi da ocazia sa cunosc mai bine piata berii si canalele comerciale.

11:00 – Construiesc contractul pentru targul de joburi la care vrem sa participam. Sa nu uit sa-i intreb ce le trebuie din partea noastra si pana cand. Si sa nu uit sa trimit la agentie vizualul pentru catalog si fluturasi. Repede, da-mi un post-it si un pix!

11:50 – Mailuri catre colegii din PR si ceilalti Management Trainees – Hai la masa, lumeeee! Hai, ca noi plecam!

12:00 – Pranz la cantina cladirii. Bine ca nu e coada. Si bine ca am gasit o masa suficient de mare pentru 10 persoane. Iar facem glume si vorbim tare, iar o sa ne fie rusine sa ne aratam fata aici pe viitor. Dar ne simtim bine si din cate vad si cei de la mesele alaturate zambesc la glumele noastre.

12:30 – Gata, inapoi la munca! Deadline-uri, telefoane, mailuri, proiecte.

14:00 – Intalnire cu managerul de proiect din Trade Marketing. Saracul, cred ca s-a saturat de fata mea dupa cat l-am hartuit in ultima luna. Incep sa inteleg mai bine ce trebuie sa fac in acest proiect.

15:00 – Mai citesc o data documentele referitoare la programul de Management Trainee pe care vrem sa-l relansam anul asta. Uau, suna bine. As aplica si eu din nou, daca as putea. Suna tentant: program 100% international, 2 ani constand in 4 proiecte in diferite tari din Europa si la final un job tot in afara Romaniei. Asta de experienta internationala. Dar pana ca proiectul sa prinda viata, trebuie sa fac planul de bataie.

16:00 – Centralizez evaluarile estimate pentru managementul performantei. Sa mai zica cineva ca HR-ul nu munceste!

17:00 – Completez chestionarul pentru studiul de Compensatii si Beneficii la care participam. Daca nu-l trimit azi, ma linseaza oamenii aia.

20:30 – Party in Laptarie. Cu lume din publicitate. Bem o bere (cu siguranta Heineken. Proud to be green, nu?), ascultam o muzica, mancam o maslina.

23:00 – Home, sweet home. O zi plina. Dar asa imi si place. I love my job. Ma tine in priza. Cine zice ca trainee-ii nu sunt persoane ocupate?



Diana Breaban

Heineken Romania

 

Va recomandam si:

O zi din viata unui consultant de management

ULTIMELE JOBURI