Cele mai importante beneficii se refera la oportunitatile de a te dezvolta, la posibilitatea de a avea un plan de cariera personalizat, care sa tina cont de dorintele tale - Ioana Maxim @ Amrest Coffee

AmRest Holdings SE este cel mai mare operator independent de restaurante si cafenele din Europa Centrala si de Est. Inca din 1993 am construit un portofoliu de branduri puternice pe care le operam, printre care KFC, Pizza Hut, Burger King si Starbucks.

AmRest detine un lant propriu de restaurante – La Tagliatella, si este prezent ca si operator in tari ca Spania, Germania, Franta, Cehia, Slovacia, Romania, Bulgaria, Serbia, SUA si China. Sediul AmRest este localizat in Wroclaw, Polonia. Povestea AmRest a inceput acum mai bine de 25 de ani cu un vis, vis care a dovedit, prin energia pozitiva a fondatorilor, ca “Totul e posibil”! AmRest este prezent si cunoscut ca si operator a 9 branduri in 26 de tari, avand un numar de peste 2000 de locatii si peste 40.00 de angajati.
 

Care sunt elementele care va diferentiaza de celelalte companii din aceeasi industrie (proiecte, activitati interne, tehnologii utilizate etc.)?

Ceea ce face din AmRest o companie aparte este cultura organizationala. O cultura centrata pe oameni, pe o atmosfera placuta si, in acelasi timp, dinamica, in care partenerilor li se ofera oportunitati reale de a se dezvolta, dar si libertatea de a face acest lucru in ritmul propriu.

Ceea ce apreciez eu personal cel mai mult este faptul ca parerea mea conteaza si ca am sentimentul ca aportul meu si al fiecaruia dintre colegii mei este important, vizibil si apreciat. Mai mult decat atat, deviza WJM („Totul e posibil”) este permanent prezenta si ne ghideaza toate actiunile, reprezentand in plan intern si denumirea bonusului de recunoastere a performantei.

Care a fost cea mai inspirata intrebare primita de la un candidat in timpul interviului de angajare?

Din fericire, jobul meu este unul in care fiecare zi este o oportunitate pentru a invata ceva. De la fiecare dintre candidati invat. Personalitatea umana este fascinanta.

Daca ar fi sa aleg una dintre cele mai interesante intrebari pe care le-am primit cred ca ar fi “de ce ai ales aceasta profesie?” (recruiter in contextul de fata). O intrebare care m-a surprins in mod placut si care nu facea neaparat subiectul discutiei noastre.
 

Ce inseamna performanta in cazul unui angajat la voi?

Performanta se reflecta, in primul rand, in dinamica interactiunilor pe care o persoana le are cu ceilalti si atitudinea fata de nou si dorinta de invatare. Consideram ca aceasta este premisa necesara si ideala pentru a performa in toate celelalte arii. Ca si proces, in cadrul evaluarilor anuale revizuim atat obiective/rezultate cat si competente si felul in care fiecare dintre traim valorile companiei.
 

Care sunt cele mai deosebite beneficii sau initiative interne de care se bucura angajatii?

Ca si angajat in cadrul AmRest, cele mai importante beneficii se refera la oportunitatile de a te dezvolta, la posibilitatea de a avea un plan de cariera personalizat, care sa tina cont de dorintele tale si de ritmul tau propriu. In ceea ce priveste beneficiile, in Starbucks (in cadrul AmRest), pe langa oportunitatile de dezvoltare, programul flexibil si, mai ales, cafeaua castiga inimile partenerilor nostri.
 

Ce planuri de dezvoltare aveti in perioada urmatoare?

AmRest este intr-o expansiune foarte dinamica. Am deschis noi locatii Starbucks si noi orase anul trecut. Anul acesta vom continua sa crestem si vom veni pe piata din Romania si cu un alt brand din familia AmRest – Burger King.
 

Care poate fi parcursul profesional al unui angajat in companie?

Exemplul cel mai elocvent vine din partea multora dintre Store Managerii nostri care au pornit ca Barista. Dorinta lor de a creste atat profesional, cat si personal, combinata cu toate oportunitatile din cadrul AmRest reprezinta reteta unui parcurs profesional de succes.




 

Cum va implicati in dezvoltarea profesionala a angajatilor?

Partenerilor le este oferit suport permanent atunci cand vine vorba despre dezvoltarea lor.

Fie ca e vorba de consiliere sau training din partea HR, fie ca vorbim despre suport pe partea operationala sau sesiuni de mentoring cu managerii experimentati, fiecare dintre planurile de dezvoltare profesionala este croit si personalizat in functie de necesitatile si personalitatea celui implicat.
 

Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?

Procesul de recrutare este diferentiat in functie de pozitia pentru care recrutam. In general, flexibilitatea specifica AmRest se poate regasi si in procesul de recrutare, in sensul ca, desi avem etape bine definite, in functie de candidati si disponibilitatea acestora ne putem adapta pentru a fi mai eficienti.

Instrumentele si sursele de recrutare sunt diverse. Din fericire, in cadrul Starbucks, programul “Refer a friend” reprezinta una dintre cele mai productive surse de recrutare.


Ioana Maxim - Junior HR Business Partner @ Amrest Coffee

La baza, ca si formare, sunt trainer. Am sustinut sesiuni de training (in arii diverse) timp de aproximativ 10 ani. Rolul meu actual imi ofera, din fericire, destul de frecvent, prilejuri de a fi si in ipostaza de trainer. In timp am diversificat activitatile, fiind dornica sa explorez si sa invat cat mai mult.

In acest moment, simt ca jobul pe care il am imi ofera oportunitatea de a face in fiecare zi lucrurile care imi aduc cea mai mare satisfactie si bucurie: sa interactionez cu multi oameni diferiti, fascinanti si sa pot sa impartasesc si altora din experienta mea, dar si sa invat din a celorlalti.


 

Va recomandam si:

Discover Snyk — New Cybersecurity Company to Keep an Eye On

ULTIMELE JOBURI