Performanta la noi, insemna sa continuam proiectele atunci cand restul renunta - Vital Resurse Umane

Vital Resurse Umane este o companie romaneasca care a luat fiinta din dorinta celor doi parteneri de a face partea de HR altfel. Noua si entuziasta compania a reusit inca de la inceput sa devina un partener strategic pentru companii mici si medii, dar si pentru companii multinationale renumite, livrand cu succes proiecte la nivel national cat si international.
 

Care sunt elementele care va diferentiaza de celelalte companii din aceeasi industrie (proiecte, activitati interne, tehnologii utilizate etc.)?

In privinta elementelor de diferentiere, mentionam tehnica de recrutare ACT, o tehnica noua care aluat fiinta din dorinta noastra de a identifica talentul candidatilor fara a neglija abilitatile si cunostintele acestora.
 

Care a fost cea mai inspirata intrebare primita de la un candidat in timpul interviului de angajare?

Am echipamentul şi materialele necesare pentru a-mi face corect munca ?
 

Ce inseamna performanta in cazul unui angajat la voi?

Performanta la noi, insemna sa continuam proiectele atunci cand restul renunta.
 

Care sunt cele mai deosebite beneficii sau initiative interne de care se bucura angajatii?

Flexibilitatea si mediul de lucru pe bune prietenos, alaturi de un bonus care depinde 100% de performanta individuala a fiecarui membru al echipei.
 

Ce planuri de dezvoltare aveti in perioada urmatoare?

Planurile sunt de stabilizare pentru 2019-2020 si deschiderea unui nou birou in 2021, precum si lansarea unei platforme intereante pentru specialistii din zona de HR.
 

Care poate fi parcursul profesional al unui angajat in companie?

Am incercat si reusit sa simplificam mult lucrurile ajutati si de organigrama si structura companiei :
  • Junior Partner
  • Partner
  • Senior Partner
  • Managing Partner

Astfel incat oricine poate ajunge intr-un interval de 3- 5 ani sa conduca compania, daca isi doreste acest lucru.


Cum va implicati in dezvoltarea profesionala a angajatilor?

Prin sustinerea fiecarui membru, training si urmarirea evolutiei acestuia.

Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?

Pe scurt: Identificam nevoia si profilul cautat, sourcing, interviu si testare, urmarire adaptare la noul job si obtinerea feedback-ului de tip 360.

Ca instrumente folosim Tehnica ACT, Persolog-ul si diferite teste pshiometrice adaptate tipurilor de pozitii recrutate.


Absolventa de filologie a Universitatii din Cluj-Napoca, am revenit in Sibiu cu intentia de a profesa in domeniul educational, insa la putin timp dupa, am ales sa ma indrept spre domeniul resurselor umane unde cu determinare, sub indrumarea unor profesionisti in domeniu, am parcurs diverse trepte de la asistent manager RU pana la Manager RU in diverse companii multinationale din Sibiu.

Incepand cu anul 2018 am ales calea antreprenoriatului unde impreuna cu partenerul meu abordam cu entuziasm si creativitate acest vast domeniu al Resurselor Umane.

 

Va recomandam si:

Put your mark as Content Creation Specialist, in a German Community @ WNS

  Vrei cele mai bune articole Hipo.ro pe Email?
Dar Job-uri de la cei mai doriti angajatori?

ULTIMELE JOBURI