Reprezentant Medical Pfizer - Timisoara

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 21.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    • Studii superioare definitivate;
    • Studii de medicină, farmacie, chimie reprezintă un plus;
    • Experienţă anterioară în vânzări în piața farmaceutică și în mod specific în domeniul vaccinurilor
    reprezintă un plus;
    • Aptitudini de comunicare și sensibilitate interpersonală;
    • Persoană dinamică, dispusă să călătorească;
    • Abilități de planificare, organizare, stabilirea priorităților;
    • Bună cunoaștere a limbii engleze;
    • Permis de conducere categoria B;
    • Studii de medicină, farmacie, chimie reprezintă un plus;
    • Cunoștințe operare PC -Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).

    Responsabilitati

    • Să promoveze produsele către clienţii desemnaţi în scopul de a îndeplini obiectivele planului territorial;
    • Să implementeze cunoştinţele şi abilităţile dobândite în timpul programelor de instruire în scopul creşterii productivităţii;
    • Să prezinte produsele din portofoliul propriu către clienți, în conformitate cu strategia de marketing;
    • Să organizeze diferite evenimente medicale pentru promovarea produselor Pfizer în colaborare cu colegii şi managerul direct conform strategiilor agreate;
    • Să identifice nevoile de bază ale clienţilor în legătură cu produsul şi să valorizeze produsul prin oferirea de informaţii, conform cu strategiile agreate;
    • Să construiască relaţii cu clienţii ţintă în scopul de a îmbunătăţi cunoaşterea produselor promovate în teritoriul de care răspund.