SME Officer - Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile SME Officer - Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 01.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Ne place să credem că oamenii vin la noi atunci când au nevoie de sprijin pentru realizarea unui vis. Banca este o instituție serioasă, dar asta nu înseamnă că banking-ul nu poate fi cool. Cum? Printr-o cultură organizațională deschisă, în care valorile angajaților, adică ale tale, se unesc cu valorile OTP Bank.

    Am vrea ca și tu să crezi în valorile noastre și să le consolidăm împreună. Știm că noua generație face lucrurile diferit și vrem să învățăm asta de la tine. Încurajăm dialogul, colaborarea, creativitatea, soluțiile digitale.

    La OTP Bank, susținem și promovăm o atitudine financiară responsabilă. Ne implicăm în comunitate, prin programele de educație financiară pentru copii și tineri dezvoltate de Fundația Dreptul la Educație și oferim angajaților șansa de a se implica în programe de voluntariat în toată țara, prin intermediul programului OTP Community.

    Cerinte

    - Minimum 1 an experienta pe o pozitie similara in sistemul bancar;
    - Absolvent studii superioare (studiile economice reprezinta un avantaj);
    - Atitudinte proactiva;
    - Cunostinte avansate PC.

    Responsabilitati

    -Ofera consultanta clientilor persoane juridice privind operatiunile bancare solicitate;

    -Proceseaza ordinele de plata si instrumente de debit pentru clientii persoane juridice ai bancii (in RON si in valuta);

    -Executa operatii specifice legate de produsele de economisire destinate clientilor persoane juridice (depozite la termen, depozite colaterale, etc);

    -Proceseaza tranzactii cu monetar (efectueaza plati si incasari cu numerar lei si valuta, schimburi valutare, plati facturi, etc);

    -Pregateste si verifica rapoartele privind operatiunile zilnice;

    -Inregistreaza in sistemul IT clientii persoane juridice (colecteaza documente si le verifica in vederea deschiderii de conturi curente );

    -Identifica oportunitatile de vanzare (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toate produsele si serviciile bancii adresate clientilor persoane juridice;

    -Mentine relatia cu clientii existenti si se asigura de buna lor deservire, folosind la maximum intreaga paleta de produse si servicii oferite de banca pentru clientii persoane juridice administrati de Divizia Retail.