Specialist de proiect - Customer Experience B2B

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Specialist de proiect - Customer Experience B2B active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Altele
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.04.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii:
    • Studii universitare, preferabil economice;

    Experienta în munca:
    • 3 ani de experienta intr-un rol de servicii/suport clienti, preferabil telecom;
    • Experienta in modelarea de procese de business;
    • Experienta in management de proiecte.

    Cunoştinte, Aptitudini & Abilitati:
    • Abilitati foarte bune de comunicare si de rezolvare a problemelor;
    • Excelente abilitati de comunicare crosfunctionala;
    • Abilitati superioare de analiza si rezolvare a problemelor;
    • Abilitati de prezentare si negociere;
    • Orientare puternica catre client, spirit de echipa, empatie;
    • Cunoasterea avansata a limbii engleze;
    • Cunostinte bune de PowerPoint, Excel.

    Responsabilitati

    SCOP: Ajuta in design-ul si livrarea de servicii de telecomunicatii superioare pentru clientii de business. Dezvolta/Imbunatateste experienta clientilor de business, existenti si noi, cu Telekom. Contribuie la imbunatatirea proceselor de livrare a serviciilor Telekom.

    RESPONSABILITATI :
    • Furnizeaza suport in special in managementul proiectelor de dezvoltare a experientei clientului debusiness Telekom Romania cum ar fi documente de cerinte de proiect, analize cantitative, rapoarte status proiect, raportare pe proiectele incluse in programele de customer experience;
    • Participa la/modereaza ateliere de modelare a drumului clientului E2E (end-to-end) cu scopul identificarii punctelor de interactiune cu clientul unde experienta livrata nu este conform asteptarilor clientului;
    • Identifica si propune solutii de rezolvare a problemelor aparute in livrarea serviciilor catre clientii de business;
    • Analizeaza si identifica cauzele problemelor aparute in diversele puncte de interactiune a clientului de business cu Telekom Romania;
    • Asista in modelarea de/modeleaza procese noi de livrare a serviciilor catre clientii de business cu scopul de a documenta modul curent in care se deruleaza anumite activitati si in cazul unor schimbari, pentru a documenta modul in care se vor desfasura acestea in viitor;
    • Participa in intalniri cu reprezentanti ai clientului de business;
    • Dezvolta documente de buna practica reprezentand proceduri de lucru pentru echipele Telekom ce interactioneaza cu clientii de business;
    • Furnizeaza solutii pentru probleme specifice intampinate de clienti de business si participa in implementarea lor efectiva;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (136)