Stagiar Administrare Aplicatii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Groupama Asigurari active.


Vezi toate job-urile Stagiar Administrare Aplicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Groupama Asigurari
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Internship
  • IT Software
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.08.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Groupama Asigurări este unul dintre liderii pieţei de profil din România. Din 2018, Groupama este singura companie din piața asigurărilor din România care a obținut certificarea internațională Angajator de Top, oferită de Top Employer Institute din Olanda. Compania este parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare din Europa, de origine franceză, cu peste 13 milioane de clienţi şi 34.000 de angajaţi, la nivel global.
    Unul dintre obiectivele strategice ale Groupama Asigurări este de a deveni asigurărorul preferat de români. În egală măsură, succesul nostru este direct legat de motivaţia și performanţa angajaţilor noştri. În acest moment, suntem unul dintre cei mai mari angajatori din domeniu și investim constant în pregătirea şi dezvoltarea oamenilor, principala noastră resursă. De-a lungul timpului, am dezvoltat o cultură a performanţei şi avem convingerea că realizările deosebite ale angajaţilor noştri şi recunoaşterea talentelor contribuie cu succes la creşterea performanţelor organizaţiei în ansamblu.

    Cerinte

    Studii superioare Automatica si Calculatoare, Informatica, Cibernetica (in an terminal facultate/master sau finalizate)
    Bune cunostinte de MS Office si PL/SQL;
    Experienta in utilizarea solutiilor de bug tracking;
    Nivel avansat de limba engleza;
    Munca in echipa si cooperare;
    Asumare a responsabilitatilor;
    Capacitatea de a lucra cu termene limita;
    Dorinta de invatare;
    Orientare catre solutii.

    Constituie avantaj:
    Reprezinta avantaj experienta de lucru cu servicii web si administrare servere de aplicatii Oracle (ex Weblogic);
    Experienta in gestionarea mai multor aplicatii;
    Cunostinte de Linux;
    Cunoastea aplicatiei de administrare INSIS.

    Responsabilitati

    Verificarea functionarii aplicatiilor si adresarea de recomandari pentru imbunatatirea functionarii acestora;
    Administrarea utilizatorilor aplicatiilor si participarea la configurarea aplicatiilor;
    Sarcini zilnice, lunare si anuale pentru inchiderea aplicatiilor;
    Participarea la dezvoltarea ghidurilor utilizator pentru aplicatii;
    Pregatirea instructiunilor de lucru privitoare la aplicatii, pentru a fi folosite de catre Departamentul Help-Desk;
    Asigurarea managementul versiunilor;
    Gestionarea licentelor pentru aplicatii si inaintarea propunerilor de achizitionare a celor noi impreuna cu Departamentul Help-Desk, asigurarea suportului pentru aplicatiile companiei;
    Implementarea unor solutii de back-up pentru aplicatii.

    Alte informatii

    Posibilitatea angajarii in cadrul companiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (20)