Analist Financiar
Angajator: | EASY CREDIT |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08-07-2025 |
Remote work: | On-site |
Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.
Scurta descriere a companiei
Societatea EASY CREDIT este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat.
Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).
Cerinte
Cerințe:
- Studii superioare finalizate;
- Constituie avantaj experiență în domeniul financiar-bancar;
- Cunoștințe pachet MS Office, Excel, Word, PowerPoint, Outlook; (nivel mediu);
Responsabilitati
Principalele activităţi şi responsabilităţi: Analist Financiar Front Office
- Promovarea produselor de credit destinate atât persoanelor fizice cât și persoanelor juridice, având ca scop sprijinirea procesului de vanzări;
- Contactarea telefonică în vederea consilierii clienților și a potențialilor clienți având că scop vânzarea produselor societății;
- Înaintează propunerile legate de aprobarea/refuzul produsului de creditare în vederea
analizei și aprobării;
- Întocmirea documentației necesare a dosarelor de credit în cazul în care clienții îndeplinesc condițiile de eligibilitate;
- Asigurarea finalizării procesului de vânzare conform normelor și procedurilor interne;
- Întocmirea rapoartelor cu privire la activitatea zilnică.
Principalele activităţi şi responsabilităţi: Analist Financiar Back Office
- Asigurarea serviciilor post vânzare clienților din portofoliu și menținerea unei relații cordiale cu aceștia;
- Verificarea și monitorizarea în permanentă a încasărilor aferente contractelor de credit aflate în derulare, la scadențele stabilite pentru clienții agenției;
- Contactarea telefonică în vederea consilierii clienților recomandând produsele adecvate;
- Întocmirea documentației necesare a dosarelor de credit în cazul în care clienții îndeplinesc condițiile de eligibilitate;
- Procesarea tranzacțiilor cu numerar către clienții societății PF și PJ;
- Întocmirea, actualizarea și verificarea în permanență (zilnic/ lunar/ periodic) a diverselor rapoarte și situații privind activitatea agenției;
- Întocmirea rapoartelor cu privire la activitatea zilnică.
Alte informatii
Beneficii:
- Contract individual de muncă pe perioada nedeterminată;
- Un mediu de lucru plăcut, dinamic, cu oportunități de dezvoltare profesională în domeniul financiar/ bancar;
- Oportunitatea de a lucra într-o companie stabilă și cu potențial;
- Spațiu pentru dezvoltare profesională;
- Tichete de masă pentru fiecare zi lucrată în valoare de 40 lei/ tichet;
Beneficii
- Tichete de masa
Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Consultant Financiar
Aplica fara CV
|
![]() |
Controlor Financiar
Aplica fara CV
|
![]() |
Referent Junior de Specialitate Financiar (limba italiană)-IASI/BUC
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 36 ) |