IT Customer Support with Polish

Angajator: EVERIENCE Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 24.04.2024
    Remote work: Remote
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    EVERIENCE Romania is present in Timisoara since 2013 and received in 2019 the 1st prize for High Tech companies on the local market.

    Our main activities:

    Applications Functional Support (40%): Providing user support for standard applications such as SAP, Oracle, Salesforce, Cegid and for client-specific applications

    IT Service Desk (40%): Providing Premium experience in IT support for 250 000 users of Windows, Windows 10, Office and Office 365

    BPO (20%): Externalization of business processes, back-office activities within our specialization

    Join and grow with EVERIENCE!
    Choose a job that makes sense among our current opportunities.

    Cerinte

    - Limbi vorbite: fluent poloneza si engleza nivel mediu;
    - Colegiul tehnic sau universitatea nu este obligatorie, deoarece va fi asigurata pregatirea necesara;
    - Experienta anterioara de asistenta pentru clienti este un avantaj;
    - Abilitati excelente de customer service: orientare catre client, ascultare activa si abilitati interpersonale;
    - Abilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si de a face multitasking;
    - Disponibilitate de a lucra in ture.

    Responsabilitati

    - Furnizarea de solutii IT precise si optime prin telefon, e-mail sau chat;
    - Dupa o perioada de training eficienta veti putea depana diferite probleme (office, windows, outlook, internet, aplicatii specifice, hardware);
    - Asista la rezolvarea problemelor clientilor si suport pentru a asigura un impact pozitiv asupra satisfactiei clientilor;
    - Urmarirea back-log-ului existent;
    - Respectarea indicatorilor de performanta ai proiectului;
    - Comunicarea cu alte echipe desemnate si escaladarea problemelor complexe

    Alte informatii

    Ce oferim:
    • Tichete de masă
    • Prima de vacanta
    • Tichete cadou (Crăciun, Paște , etc)
    • Bonus de performanță
    • Bonus de recomandare
    • Abonament medical la clinica Regina Maria
    • Abonament 7card (coplată)
    • Ziua fructelor și patiseriei la birou
    • Zile suplimentare de vacanță
    • Prima pentru ochelari
    • Ateliere pentru copiii angajaților noștri la Institutul Francez
    • Posibilitatea de a lucra de la distanță

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (132)