Consultant Customer Service Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Consultant Customer Service Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Pitesti
  • Actualizat la: 29.09.2022
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

    La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

    De ce Vodafone?

    • Suntem certificați Top Employer pentru al treilea an consecutiv de catre Top Employers Institute;
    • Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
    • Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
    • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
    • Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
    • Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.


    Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.

    Cerinte

    Iti face placere sa vorbesti la telefon si sa ii ajuti pe ceilalti? Esti spontan, curios si dornic sa lucrezi intr-un mediu de lucru dinamic? Atunci hai la Vodafone.

    Echipa noastra de Call Center a creat mediul ideal pentru a sustine colegii aflati la inceput de drum. Asta este sansa ta sa devii colegul nostru!

    Aplica acum pentru pozitia de Consultant Customer Service Call Center si hai sa ne cunoastem.

    Responsabilitati

    Ce ar trebui sa faci?
    Sa oferi suport clientilor noi si sa dеzvolti relatiilе cu cei existenti, prin gasirea unor solutii potrivite nеvoilor acestora;
    Sa respecti normеle de confidеntialitate.
    Sa fii organizat, punctual si sa iti poti desfasura activitatea zilnica pe un computer.

    Ce iti oferim noi?
    Program flexibil: poti alege cat timp vrei sa lucrezi (4h/6h/8h), sa ai destula energie si pentru un suc dupa munca.
    Mod de lucru hybrid (o parte din timp in sediul Vodafone, cealalta parte din confortul casei tale).
    Training in care inveti tot ce ai nevoie pentru ca in prima zi sa te simti pregatit.
    Oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei cu ajutorul experientei acumulate in departamentul de Relatii cu Clientii, ce iti poate facilita accesul la alte roluri in interiorul organizatiei pe termen mediu si lung.

    Stim ca si salariul e important, asa ca nu iti face griji, pe langa salariul de baza si bonuri de masa, avem si bonusuri lunare in functie de performanta.

    Aplica acum si hai sa ne cunoastem mai bine in cadrul unui interviu!