Project Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Project Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Your profile:
    • minimum 2 years of experience in Project Management;
    • university studies;
    • ability to build and maintain effective relationships with a wide range of stakeholders;
    • Good knowledge of Corporate banking products and processes;
    • economical and financial knowledge;
    • excellent ability to coordinate people, developing and motivating project teams;
    • strong communication and negotiation skills.

    Responsabilitati

    Your main responsibilities will be to:
    • project plans creation and execution according to the Project Charter and make sure that the time, scope, budget and quality are according to the expectations from the moment the Projects are approved;
    • design and plan the initiative, by actively identifying and assessing possible synergies and interactions both within the initiative;
    • define the governance of the initiative and the different layers of interaction;
    • secure resources from all involved stakeholders and coordinates the resources teams allocated per Project;
    • plan and subsequently manage the approved budget;
    • identify and evaluate the risks associated with the Project and take proactive measures to mitigate them;
    • monitor the execution of the Project Plan and initiate appropriate corrective measures when needed (Change Request Management). Monitor, analyze and provide data related to business and IT resources capacity and allocation at initiative level to the allocated Project support specialist;
    • perform regular reporting to required stakeholders.

    Alte informatii

    What we offer:
    • the opportunity to grow in one of the most important banking institutions from Central and Eastern Europe;
    • competitiv salary and attractive benefits package;
    • the chance to work alongside top specialists in complex projects;
    • access to the latest technologies and development platforms & tools;
    • a dynamic team that can help you maximize your potential;
    • the chance to tutor junior developers and help them develop their careers.

    You provide the potential, we ensure the right opportunities for you!
    Come meet us and you may also be part of our team!