Specialist Contact Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Contact Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.09.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Ce te recomanda:
    • studii superioare, economice sau juridice;
    • experienta nu este necesara;
    • cunostinte economice si financiare;
    • abilitati de comunicare si orientare catre client;
    • limba engleza la nivel mediu.

    Responsabilitati

    Ce vei face:
    • Gestionezi relatia cu clientul prin canalele de comunicare disponibile conform domeniului de interventie si procedurilor de lucru stabilite;
    • Esti responsabil cu atingerea obiectivelor stabilite la nivelul Contact Center si al echipei din care faci parte;
    • Promovezi si vinzi produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor;
    • Identifici nevoile clientilor si oportunitatile de a vinde produsele si serviciile bancii;
    • Preiei oportunitatile de vanzare si le transmiti colegilor responsabili.

    Alte informatii

    Ce iti oferim:
    • Oportunitatea de a te devolta intr-una din cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est;
    • Salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv;
    • Sansa de a lucra alaturi de specialisti de top in proiecte complexe;
    • Training specializat pe intreg parcursul drumului tau in BCR;
    • O echipa dinamica alaturi de care iti poti maximiza potentialul.

    Tu vii cu potentialul, noi venim cu oportunitati pentru tine.
    Vino sa ne cunosti si sa poti face parte din echipa noastra!

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>