Tehnician Suport Helpdesk (limba franceza)

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.10.2018

    Responsabilități:
    •    Asigură suport tehnic telefonic inițial (nivel 1) pentru utilizatorii unui soft de gestiune medicală
    •    Rezolvă incidentele semnalate de clienți conform ariei de responsabilitate
    •    Evaluează complexitatea solicitărilor, a impactului si a prioritaților si oferă soluții pentru dezvoltarea acestora
    •    Urmăreste evoluarea tuturor aspectelor: documentarea si procesarea corespunzătoare operațiunii de ticketing
    •    Informează la timp asupra rezultatelor problemelor aparute in funcție de prioritate, impact si SLA
    •    Respectă procedurile de lucru si in funcție de complexitatea solicitarii, redirectionează sau indrumă clientul către helpdesk-ul acestuia sau către agenții de suport tehnic nivel 2. 

    Cerințe:
    •    Studii medii finalizate    
    •    Cunostințe avansate de limba franceză : nivel C1-C2
    •    Experientă minimă necesară: tineri absolvenți sau 0-1 ani de experientă
    •    Cunostințe tehnice: Microsoft Windows

    Profil căutat:
    •    Atenție la detalii
    •    Abilități de comunicare
    •    Perseverența
    •    Flexibilitate și abilități de învățare
    •    Inițiativa (proactivitate)
    •    Participare activă
    •    Disponibilitate de a lucra in ture