Tehnician Suport Helpdesk (limba franceza)

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.12.2018

    Misiune si responsabilitati:

    • Asigura suport tehnic/suport software telefonic initial (nivel 1) pentru utilizatorii unui soft de gestiune medicala
    • Rezolva incidentele semnalate de clienti conform ariei de responsabilitate
    • Evalueaza complexitatea solicitarilor, a impactului si a prioritatilor si ofera solutii pentru dezvoltarea acestora
    • Urmareste evolutia tuturor aspectelor: documentarea si procesarea corespunzatoare operatiunii de ticketing
    • Informeaza la timp asupra rezultatelor problemelor aparute in functie de prioritate, impact si SLA
    • Respecta procedurile de lucru si in functie de complexitatea solicitarii, redirectioneaza sau indruma clientul catre persoanele competente sau catre agentii de suport tehnic nivel 2
    Cerinte:
    • Studii medii finalizate
    • Cunostinte avansate de limba franceza : nivel B2-C2
    • Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj
    • Cunostintele tehnice legate de sisteme de operare Microsoft Windows si administrare hardware si software consituie un avantaj 
    Profil cautat:
    • Rigoare, rapiditate si usurinta in a lucra in programe informatice (ex. Word, Excel, …)
    • Foarte buna capacitate de ascultare activa si puternica orientare client
    • Capacitate de comunicare si asertivitate
    • Atentie la detalii
    • Spirit de echipa, flexibilitate si abilitati de invatare
    • Disponibilitatea de a lucra in ture (doar de zi)