Specialist suport backoffice

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cegedim Service Center active.


Vezi toate job-urile Specialist suport backoffice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.09.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor peste 6 ani de activitate, compania Cegedim Service Center are peste 450 de angajati (septembrie 2023) care ne-au ales ca sa construim impreuna un centru de excelenta operationala. Oferim un mediu de lucru placut, dinamic, plin de oportunitati, in care initiativa fiecarui coleg este incurajata si apreciata.

    Cegedim ofera solutii creative si eficiente pentru a raspunde nevoilor de business ale clientilor, satisfactia lor fiind pe loc prioritar pentru noi.

    Vocatia noastra este de a CREA echipe profesioniste, de a SPORI competentele angajatilor noștri pentru a le oferi oportunitati reale de dezvoltare si parcursuri de crestere in cariera si, in final, de a ne CONSTRUI propria identitate Cegedim Service Center in Romania!

    Cerinte

    • Studii medii absolvite
    • Experienta intr-un post similar de minim 1-2 ani
    • Outlook si Microsoft Office (Word, Excel)
    • Limbi straine: franceza – nivel incepator/mediu (A2/B1/B2)

    Responsabilitati

    • Executa operatiuni de birou specifice departamentului, respectand procedurile existente : modificare si actualizare date clienti, escaladare si monitorizare cazuri speciale, verificare facturi si inregistrare, etc)
    • Asigura fluxul documentelor in aplicatiile utilizate si pe e-mail
    • Arhiveaza documentele conform procedurilor
    • Identifica si transmite mai departe posibilele probleme de functionare in sisteme
    • Raporteaza statusul activitatilor executate, conform specificatiilor
    • Completeaza si transmite rapoarte periodice de activitate
    • Relationeaza cu toate departamentele si persoanele implicate in fiecare proces de executie
    • Transmite propuneri de completare si modificare a procedurilor existente
    • Indeplineste alte sarcini alocate punctual

    Alte informatii

    Profil cautat:
    • Confidentialitate, rigurozitate
    • Abilitati foarte bune de organizare
    • Atentie la detalii, autonomie
    • Abilitati bune de comunicare
    • Spirit de echipa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    5000 - 5500 RON NET / luna
    Hybrid

    4000 RON NET / luna
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (101)