Specialist comunicare

Acest job nu mai este activ!


Vezi toate job-urile Specialist comunicare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 26.05.2019
    Remote work: On-site
    Cerinte

    Studii superioare finalizate;
    Capacitate excelenta de comunicare verbala si scrisa;
    Minim 3 ani experienta in comunicare si PR de preferat in agentie;
    Abilitati foarte bune de organizare si planificare, prezentare si prioritizare;
    Capacitatea de a lucra in echipa, dar si independent;
    Capacitatea de a lucra eficient cu termene limita;
    Creativitate si initiativa;
    Competente excelente in PC (MSOffice, diverse aplicatii specifice);
    Cunoasterii limbii engleze la nivel avansat;
    Persoana proactiva si orientata catre rezultate;
    Adaptabilitate si flexibilitate;

    Responsabilitati

    Implementeaza strategia de comunicare agreata cu managementul companiei si masoara eficienta activitatii de PR;
    Concepe, editeaza si distribuie materiale de comunicare interna
    Faciliteaza procesul de comunicare in interiorul companiei;
    Initiaza si organizeaza evenimente interne
    Are responsabilitati de promovare interna a brandului si de gestionare a relatiilor cu clientii interni
    Editeaza comunicate de presa, prezentari ale companiei, articole pentru website, newsletter, brosuri etc.;
    Mentine relatii profesionale cu toti partenerii externi (agentii de publicitate, firme de sondare de piata etc.);
    Raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate catre toate departamentele din firma;
    Are o atitudine politicoasa atat fata de colegii sai, cat si fata de persoanele din exterior cu care vine in contact in cadrul firmei;
    Actualizeaza baza de date și să se asigura ca exista fluxuri de comunicare constanta cu acestea;
    Asigura promovarea evenimentelor și seminariilor organizatiei;
    Se asigura ca există fluxuri de comunicare constanta cu partenerii instituționali;
    Participa la elaborarea planului anual de comunicare și urmareste implementarea lui;
    Participa la unele dintre evenimentele la care organizatia este invitata;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (67)