Scoala de strategie in comunicare Think Strategy

There is more to advertising than you can see, credem noi, Advice Students, si vrem sa v-o demonstram. Cum? Prin Think Strategy, singura scoala gratuita de strategie in comunicare, ajunsa la cea de-a sasea editie.

Anul acesta Think Strategy isi propune sa dezvaluie drumul strategic din spatele unei lansari de produs. Traseul celor 13 workshop-uri (norocoase) va porni de la planul strategic al clientului, va continua cu account planning-ul dintr-o agentie de publicitate si se va finaliza cu intoarcerea produsului pregatit pentru comunicarea pe piata, inapoi la client.

Submarinul TSY va explora adancurile marcomm-ului in intervalul 4-15 aprilie, dupa ce isi va fi selectat cu grija echipajul, format din studenti si masteranzi pasionati de componenta strategica a marketingului si comunicarii. Scufundarile vor avea loc la sediul fundatiei Friends for Friends, Caffffe Creativa, si vor fi coordonate de capitani ai advertising-ului romanesc, specializati in demersul strategic al unei campanii.

Pentru ca cei 24 de participanti vor dori sa isi testeze cunostintele dobandite,acestia vor avea de conceput o strategie de comunicare pentru lansarea unui produs. Imediat dupa intoarcerea la suprafata a submarinului, proiectele vor fi prezentate si jurizate de personalitati de marca ale marcomm-ului autohton. Internship-uri la agentii de publicitate de top vor fi acordate celor care reusesc sa isi dovedeasca aptitudinile de strateg.

Daca vrei sa vezi ce se afla dincolo de o lansare de produs reusita, intra pe site-ul www.thinkstrategy.ro, pune-ti mintea de strateg la contributie si completeaza formularul de inscriere pana pe 27 martie.

 

Va recomandam si:

Navigating the Future of Work: an interview with Marius Clapon, Head of IT Delivery @MassMutual Romania