Impact Marketing School


Aflat la cea de-a IX-a editie, Impact Marketing School continua traditia si ofera tinerilor, si in acest an, o viziune de ansamblu asupra unei cariere in acest domeniu. Astfel, prima scoala de marketing la nivel national ofera studentilor oportunitatea de a realiza o campanie integrata de marketing pentru partenerul proiectului – Raiffeisen Bank. Aplicabilitatea maxima a proiectului, datorata rezolvarii unor studii de caz reale si a contactului dintre profesionisti in domeniu si tineri pasionati de marketing, permite participantilor sa-si puna cunostintele in practica si sa-si exerseze aptitudinile. In calitate de Partener Logistic, Talent Gate, compania de orientare in cariera, va asigura ca Proiectul Impact sa beneficieze de tineri ce detin atat inclinatii catre marketing cat si suficiente aptitudini in acest sens.


Proiectul este structurat in doua etape:

  • Prima etapa este reprezentata de o conferinta deschisa tuturor studentilor pasionati de marketing. Aceasta va avea loc pe data de 17 martie 2010, in Bucuresti, si va reprezenta o buna ocazie de cunoastere a partenerului si a tematicii din acest an: “cum promovam serviciile bancare electronice in randul tinerilor”;
  • Cea de-a doua etapa, care va avea loc in perioada 10-19 aprilie 2010, presupune desfasurarea efectiva a proiectului sub forma unei scoli de primavara. Timp de 10 zile, participantii vor beneficia de training-uri si workshop-uri sustinute de specialisti din companie si vor fi indrumati de traineri specializati in domeniul marketingului. In acelasi timp, vor avea ocazia de a aplica aceste cunostinte, lucrand la studiul de caz propus.

Finalitatea proiectului consta in campania integrata de marketing, care va fi realizata de catre cei 25 de participanti sub indrumarea profesionistilor din domeniu si pe baza informatiilor reale furnizate de catre Raiffeisen Bank. Aceasta va putea fi folosita ca punct de plecare, de catre partener, in viitoare sale campanii de comunicare. Astfel, participantii pot avea ocazia de a-si vedea puse in aplicare ideile din propria strategie de marketing.


Anul acesta, partenerul unic al proiectului este Raiffeisen Bank o banca de top pe piata din Romania ce incurajeaza si sustine initiativele tinerilor. Astfel, Raiffeisen Bank demonstreaza ca “Reusim impreuna” sa punem cele mai de valoare idei in practica, iar IMPACT conclude ca “Impreuna suntem mai puternici”.


Informatii despre proiect si despre cum poti deveni participant Impact Marketing School, gasesti pe: www.marketingschool.ro

Va recomandam si:

Navigating the Future of Work: an interview with Marius Clapon, Head of IT Delivery @MassMutual Romania