In perioada urmatoare dorim sa organizam webinarii si workshopuri online pentru angajatii nostri si potentiali candidati - Modis Romania

Modis este lider mondial specializat in furnizarea de servicii si solutii integrate la nivel de top in industria IT, care si-a extins in timp portofoliu si in alte segmente de piata in automotive si transport , energie si environment , software internet si comunicatii, servicii finaciare si inginerie linii de productie.

Construim si gestionam solutii de nivel I, II si III pe orice platforma sau limba acceptata, variind de la Service Desk de baza pana la solutii Enterprise complete intr-un mediu dedicat sau multi-client cu o acoperire globala.

Incepand cu anul 2020 avem prezenta si in Romania unde am dezvoltat un centru de competente si o echipa cu peste 250 de angajati care livreaza solutii de support tehnic nivel I si nivel II, monitorizare si intretinere retele de telecomunicatii.

Care sunt planurile companiei pentru anul 2021?

Strategia Modis pentru urmatorii ani se va concentra in zona Smart industry.
Vom furniza solutii la cheie (project solution) si solutii particularizate folosind tehnologii de ultima ora in cele mai important segmente de piata.

Aici putem lista:
  • Automotive & transportation, tehnologii Smart Ecosystem (Smart transport, Smart cities, Mobility, renewable energy)
  • Environmental & energy, tehnologii in Industry 4.0 (inginerie digitala, IoT, product lifecycle management
  • Software, Internet and Communications, solutii enterprise, NextGen platforms
  • Financial services, tehnologii cognitive cum ar fi Inteligenta artificial, Mobile application and Business operations
  • Industrial manufacturing, tehnologii cloud si infrastructure
Solutiile oferite sunt dezvoltate si particularizate de catre specialistii Modis in cadrul Centrelor de excelenta si Academiile tehnice proprii, astfel incat sa putem asigura un standard de calitate inalt, livrari la timp si cu costuri eficiente

Ce oportunitati de cariera oferiti pentru anul acesta?

In 2021 si in anii urmatori focusul va fi pe cresterea competentelor interne, astfel vom promova dintre colegii existenti pe pozitii cheie.

Pentru extern vom avea in mare parte pozitii entry-level / juniori, exceptie de la aceasta regula vor face situatiile in care timpul nu ne va permite sa trainuim/ sa formam si sa oferim coaching colegilor cu potential pentru a ocupa pozitiile respective.
 

Cum se desfasoara procesul de inductie pentru noii angajati?

Procesul nostru de inductie are 2 parti :
  • Pe de o parte au loc sedinte intre echipa de HR si colegii noi pentru a li se explica procedurile, modul nostru de lucru/colaborare si pentru a le oferi posibilitatea de a pune intrebari
  • Pe de alta parte la nivelul fiecarei echipe are loc o sesiune de prezentare a proiectului, activitatii si taskurile pe care colegii noi urmeaza sa le preia (unde este cazul prima zi de lucru continua cu trainingul specific postului)


Ati gandit/planuit initiative speciale online pe perioada in care angajatii lucreaza de acasa? Daca da, ce fel de initiative?

In perioada urmatoare dorim sa organizam webinarii si workshopuri online (cu tematica specifica) pentru angajatii nostri si potentiali candidati. Ne dorim sa oferim colegilor nostri posibilitatea de a-si dezvolta anumite competente si de a-si largi cunostinele, dar si celor care doresc sa ne cunoasca sa aiba aceasta posibilitate.
 

Cum va implicati in dezvoltarea profesionala a angajatilor?

Prin sesiuni 1 to 1 cu un reprezentant HR sau managerul direct pentru a identifica ce isi doreste fiecare dintre colegii nostri; in urma acestor sesiuni stabilim o serie de obiective si, daca este cazul, sesiuni de coaching sau training pentru a-i pregati pentru alte pozitii in interiorul companiei.
 

Cum ar trebui sa fie un candidat in timpul interviului pentru a va impresiona?

In primul rand curios si sa se prezinte la interviu “cu temele” facute. Conteaza foarte mult daca un candidat isi foloseste o parte din timpul liber sa se informeze despre job si companie. Daca spune ca este pasionat de o anumita tehnologie, ar trebui sa aiba si ceva cunostinte (dobandite prin studiu individual sau la facultate).
 

Cum se desfasoara recrutarea pentru noii angajati in contextul pandemiei?

Procesul de selectie este foarte scurt :
  • Candidatul aplica la unul dintre job-urile noastre vacante, iar CV-ul sau este evaluat de echipa de recrutare
  • Daca profilul sau este potrivit cerintelor postului are un interviu un specialist HR, urmeaza o evaluare tehnica si/sau a limbii straine
  • In faza finala are interviu cu managerul direct
     

Va recomandam si:

Noii colegi se bucura de suport deplin atat din partea managerului departamentului, cat si a restului echipei @ Planable

  Vrei cele mai bune articole Hipo.ro pe Email?
Dar Job-uri de la cei mai doriti angajatori?