VIP organizeaza Impact Marketing School

Impact Marketing School, organizat de asociatia studenteasca Voluntari pentru Idei si Proiecte (VIP), se desfasoara intre 4 si 9 mai, in Bucuresti. Termenul de aplicare pentru proiect este 27 aprilie 2009. Compania partenera din acest an este Fabryo, producator de vopsele, prin brand-ul Savana.

Impact Marketing School este un proiect cu traditie, fiind prima scoala de marketing la nivel national, iar anul acesta ajunge la cea de-a VIII- a editie. Se adreseaza studentilor si masteranzilor pasionati de marketing si le propune acestora confruntarea cu situatii concrete din cadrul companiilor. Structurat sub forma workshop-urilor si training-urilor, ofera studentilor posibilitatea de a rezolva studii de caz reale, si de a inatalni profesionisti din domeniul marketing-ului, urmand ca in final sa realizeze o campanie de marketing pentru Savana. Ceea ce este important este ca proiectul nu se cantoneaza doar in dezvoltarea abilitatilor profesioanle , ci presupune si dezvoltarea abilitatilor personale prin intermediul unor training-uri pe teme precum leadership sau skill presentation.


Aplicarea la proiect se face pe baza unui formular si a unui eseu pe probleme de marketing. Dintre aplicanti vor fi selectati, in urma unui interviu individual, cei 25 de participanti. Mai multe detalii se gasesc pe site-ul www.marketingschool.ro

VIP este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, bazata pe voluntariat si alcatuita exclusiv din studenti. De 10 ani organizeaza anual peste 10 programe si proiecte de dezvoltare personala pentru studentii si masteranzii din Romania, programe sustinute de companii, mass-media si statul roman.

Va recomandam si:

Navigating the Future of Work: an interview with Marius Clapon, Head of IT Delivery @MassMutual Romania