La Societe Generale European Business Services apreciem autenticitatea si curiozitatea



Societe Generale European Business Services (SG EBS)
este un centru global de servicii fondat in 2011. Compania ofera servicii profesionale de inalta calitate, in diverse domenii de activitate pentru entitatile Grupului Societe Generale din intreaga lume.

Activitatea noastra a crescut substantial in ultimii ani; de la un singur SSC specializat in domeniul financiar in 2011, compania s-a tranformat intr-un centru complex ce ofera o gama extinsa de servicii: financiare, resurse umane, IT, iar ultima linie de business se concentreaza pe sustinerea functiilor corporate din domeniul operational – de tipul KYC (Know your Customer) sau back office.

In prezent, avem o echipa de peste 2,500 de angajati ce deservesc entitati ale Grupului Societe Generale din peste 35 de tari. Credem in valorile noastre, iar acest lucru se observa in activitatea de zi cu zi, in relatiile cu colegii si partnerii nostri, in deciziile pe care le luam. Spiritul de echipa, inovatia, responsabilitatea si angajamentul ajuta SG EBS sa ofere Grupului sprijinul de care are nevoie pentru a dezvolta un business sustenabil, bazat pe responsabilitate si inovatie.


CARE SUNT ELEMENTELE CARE VA DIFERENTIAZA DE CELELALTE COMPANII DIN ACEEASI INDUSTRIE?

La Societe Generale European Business Services credem intr-un viitor mai bun si ne concentram permanent eforturile inspre inovatie si excelenta in livrarea proiectelor, fiind mereu responsabili fata de comunitate si mediul inconjurator. Cultura noastra organizationala pune in prim plan oamenii si experientele lor – vorbim atat despre colegii nostri, cat si despre partenerii cu care lucram.

Indiferent de rolul in echipa, avem ocazia sa lucram la proiecte transversale, ne bucuram de expunere internationala si avem contact cu multiple culturi, invatam permanent ceva nou si ne crestem competentele ori expertiza. Mai mult decat atat, cariera noastra se poate dezvolta in oricare dintre cele patru mari directii de business: IT, HR, Finance sau Compliance.

In acelasi timp, avem acces la cele mai noi tehnologii, iar atunci cand ne propunem sa inovam si sa schimbam lucrurile in (mai) bine, ideile sunt incurajate si sustinute pana la implementare. Aceasta cultura bazata pe inovatie, agilitate, perfectionare continua si invatare ne-a ajutat sa dezvoltam o serie de proiecte si initiative dedicate. Un exemplu in acest sens este LEANNOVATION – un program intern prin care sustinem creativitatea si spiritul inovator, oferindu-le colegilor nostri posibilitatea de a propune si implementa idei cu valoare adaugata pentru echipa.
 

CUM VA POATE IMPRESIONA UN CANDIDAT IN TIMPUL INTERVIULUI?

Dincolo de competentele fiecarui candidat in raport cu rolul vacant, apreciem autenticitatea si curiozitatea. Ne dorim ca interviul sa fie mai degraba o discutie libera; desi intelegem ca uneori emotiile pot fi greu de stapanit. Cautam oameni care se regasesc usor in valorile noastre si incercam sa observam chimia cu viitoarea echipa. Este important ca viitorul nostru coleg sa fie compatibil cultural cu organizatia in care va pasi.


 

CUM MASURATI PERFORMANTA IN CAZUL UNUI ANGAJAT LA VOI? CE PARAMETRI URMARITI PENTRU EVALUARILE ANGAJATILOR?

Inainte de a masura performanta angajatilor, ne asiguram ca fiecare membru din echipa noastra isi seteaza obiectivele individuale de performanta impreuna cu managerul direct – proces ce are loc la inceput de an. Obiectivele trebuie sa fie specifice, masurabile, abordabile (pot fi atinse), relevante si incadrate in timp; pe scurt, vorbim de obiective S.M.A.R.T.

Date fiind liniile de business diferite (IT, HR, Finance si Compliance), exista indicatori-cheie specifici pentru fiecare arie si rol din organizatie. Acesti indicatori sunt aliniati intotdeauna la strategia companiei si a Grupului Societe Generale.

La final de an evaluam performanta individuala in baza acestor obiective, conform indicatorilor setati si revizuiti constant pe parcursul anului in functie de prioritatile si schimbarile majore din business. Procesul nostru de management al performantei are in vedere atat rezultatele operationale, cat si comportamentul etic si respectarea regulilor interne SG EBS. Performanta trebuie sa fie completata de valorile in care credem si pe care le promovam.
 

CARE SUNT PLANURILE COMPANIEI PENTRU 2020?

Anul acesta ne vom mentine directia de crestere pentru a sustine planurile de transformare strategica si transformare digitala ale Grupului Societe Generale, dar si pentru a ne consolida pozitia de partener de incredere pentru clientii nostri la nivel global. Astfel, cautam specialisti cu expertiza in diverse arii, dar suntem orientati si catre cei aflati la inceput de drum – studenti in an terminal sau tineri absolventi vorbitori de limba engleza sau franceza.

Pe plan intern, ne-am propus sa crestem vizibilitatea oportunitatilor de cariera pentru colegii nostri, sa construim impreuna cu ei un traseu de cariera adaptat dorintelor si nevoilor individuale, sa oferim si mai mult posibilitatea de a participa in proiectele transversale SG EBS si sa facilitam accesul la noile tehnologii si instrumente de lucru. Toate aceste actiuni vin in completarea eforturilor noastre continue de a crea un mediu de lucru placut, divers si incluziv.

Mai mult decat atat, strategia noastra de business are o componenta puternica CSR prin care ne propunem sa implicam echipele noastre in actiuni de voluntariat – oferind un real sprijin comunitatii locale, dar mai ales anumitor grupuri vulnerabile. Un exemplu este si programul de finantare SG EBS „We Care Together” (lansat luna aceasta) prin care incurajam ONG-urile care deruleaza initiative educationale si/sau de (re)integrare profesionala sa aplice pentru a obtine resursele finaciare necesare. Mai mult decat atat, ne dorim ca initiaitvele finantate sa includa posiblitatea de voluntariat – pentru ca angajatii nostri sa fie implicati direct in evolutia proiectelor.


 

CARE POATE FI PARCURSUL PROFESIONAL AL UNUI ANGAJAT IN COMPANIE?

Dupa cum spuneam, suntem in continua crestere (ca numar de angajati, ca perimetre si linii de business), fapt care genereaza continuu noi oportunitati de dezvoltare profesionala – atat pe verticala, cat si pe orizontala. Parcursul unui angajat in companie poate varia in functie de specializarea si competentele sale, dar si de dorintele individuale.

Fie ca vorbim de domeniile IT, HR, Finance sau Compliance, incercam de fiecare data sa facem cunoscute oportunitatile de cariera intr-un mod transparent. Iar colegii nostri se pot indrepta spre roluri suport, de project management, ori pot schimba complet linia de business pentru care lucreaza.

Exista nenumarate posibilitati pentru cei care isi doresc sa creasca, sa faca o schimbare sau opteaza chiar pentru reconversia profesionala. Prin programul JAVA Academy, spre exemplu, ne-am implicat activ in educarea pasionatilor de IT intr-un mediu specializat si echipat cu tehnologii actuale – reusind astfel sa oferim instruire pe parcursul a peste 16 saptamani pentru aproximativ 20 de studenti pe fiecare editie (colegi de-ai nostri, dar si doritori din afara companiei). Toate sesiunile de formare au fost livrate de specialistii IT ai SG EBS, iar la finalul programului, absolventii erau pregatiti sa aplice pentru rolul de JAVA Developer.
 

CUM VA IMPLICATI IN MENTINEREA ECHILIBRULUI DINTRE VIATA PERSONALA SI CEA PROFESIONALA A ANGAJATILOR?

Incurajam toti colegii nostri sa pastreze un echilibru intre viata personala si cea profesionala, iar cel mai bun exemplu in acest sens este programul de lucru usor atipic – lucram in intervalul 09:00–17:00 (de luni pana vineri) si oferim posibilitatea de a lucra de acasa pana la 2 zile pe saptamana (acolo unde activitatea permite). Productivitatea nu este nicicum afectata, insa colegii nostri castiga timp pentru cei dragi si pentru pasiunile lor.

Mai mult decat atat, organizam periodic actiuni dedicate de well-being sau sesiuni de workshop pe diverse teme de interes (nutritie, sanatate fizica/ mentala/ emotionala, parenting s.a.). Oricine poate participa, iar feedback-ul este intotdeauna pozitiv, lucru care ne bucura si ne da energie pentru a continua aceste initiative concentrate pe nevoile colective si individuale.


 

CUM SE DERULEAZA PROCESUL DE RECRUTARE?

Procesul nostru de recrutare se concentreaza atat pe candidat, cat si pe managerul recrutor. Intelegem cat de importanta este experienta candidatului de-a lungul intregului proces si aratam flexibilitate cu fiecare ocazie. Pentru a fi cat mai eficienti, optam si pentru interviurile la distanta si incercam sa organizam prima discutie direct cu managerul recrutor. Astfel, viitori nostri colegi afla toate detaliile despre rol, despre echipa din care vor face parte si despre mediul de lucru din organizatie. Pentru noi, este important sa ne cunoasca asa cum suntem.

De asemenea, in functie de pozitia vacanta, pot exista teste de competente tehnice sau lingvistice. Ulterior revenim catre candidat cu un feedback si, eventual, cu detalii despre pasii urmatori.

Gabriela ANDREI, Recruitment Manager @ Societe Generale European Business Services

Avand un background educational in Psihologie Organizationala si Resurse Umane, cariera mea s-a dezvoltat in domeniul Resurselor Umane, cu precadere in aria de Recrutare si Selectie. Incepand cu 2015 m-am alaturat echipei Societe General European Business Services, iar in acesti 5 ani am avut o evolutie profesionala frumoasa – de la coordonarea procesului de recrutare pentru linia IT de business, la rolul de Recruitment Manager pentru toate liniile curente de business.




 

Va recomandam si:

Apreciem autenticitatea candidatilor, interesul pentru a lucra in domeniul nostru @ METRO Cash & Carry Romania

  Vrei cele mai bune articole Hipo.ro pe Email?
Dar Job-uri de la cei mai doriti angajatori?

ULTIMELE JOBURI