Angajatii sunt sustinuti prin mentoring, cursuri si traininguri - Cloud Innovations

Cloud Innovations este o companie cu sedii in Israel, Kiev si Romania, care ofera toate serviciile necesare pentru a-ti face afacerea online. Oferim informatii de business pentru o piata emergenta. Biroul nostru din Bucuresti ofera solutii integrate de asistenta si marketing pentru companiile partenere, iar in Timisoara, echipa noastra de dezvoltare construieste sistemele software pentru proiectele noastre interne.

Proiectul la care se lucreaza acum este un portofel si un broker de cryptocurrency, unde utilizatorii pot stoca, cumpara si vinde criptocurrency. Dat fiind faptul ca acest proiect are peste 250.000 de utilizatori inregistrati si proceseaza cateva mii de tranzactii in fiecare luna, compania creste rapid si cauta dezvoltatori cu experienta care se vor alatura echipei din Timisoara. Dezvoltam software-ul folosind ASP.NET CORE, SQL server si Azure.

Unul dintre cele mai importante aspecte ale modului de lucru este faptul ca nu se face externalizare si ca toate deciziile sunt luate de catre echipa de dezvoltare care coordoneaza toate activitatile interne.



In ceea ce priveste procesul de recrutare, ca aspect general, exista in cadrul companiei instrumentele traditionale de recrutare: pozitiile deschise pe site-urile de specialitate, colaborarea cu agentiile de recrutare si programele de recomandari de la angajati. Pe de alta parte, lucrand intr-o companie a carei metoda de lucru este dinamica, se aplica si in recrutare tendinta de a folosi cat se poate de mult latura digitala. De exemplu, interviurile video faciliteaza prima etapa a procesului de recrutare atunci cand ele se sustin cu candidati care doresc relocarea.

Partea de selectie a unui candidat este foarte importanta pentru noi, de aceea interviul de angajare nu se desfasoara dupa o grila prestabilita cu intrebari pentru care candidatul necesita pregatire. Interviul tehnic este partea cea mai importanta a intregului proces, de aceea accentul se pune pe verificarea practica a cunostintelor tehnice si nu pe discutii legate de experienta pe proiectele anterioare. Procesul de recrutare este foarte rapid si se desfasoara transparent. Candidatul poate sa isi faca singur o autoevaluare in urma interviului tehnic, iar evaluarea din partea companiei ii este trimisa candidatului in cateva zile de la sustinerea interviului tehnic.

Proiectul la care se lucreaza acum necesita persoane care sa aiba cunostinte avansate pe tehnologiile folosite. De aceea, urmarim in interviul tehnic cateva coordonate de care tinem cont in momentul prezentarii unei oferte: nivelul efectiv al cunostintelor tehnice asimilate pe proiectele anterioare, capacitatea de a gasi solutii la problemele tehnice mai ales in situatia in care candidatul nu detine cunostinte suficient de avansate pentru a rezolva problema data si capacitatea de adaptare la dinamica proiectului, a echipei, a noilor tehnologii introduse sau a schimbarii directiei proiectului la un moment dat.



In ceea ce priveste evaluarea performantei, exista parametri dupa care se desfasoara evaluarile anuale. Performanta este stabilita in functie de anumite criterii obiective distribuite pe scari valorice cu pondere diferita. Cele mai importante in acest sens sunt cunostintele tehnice, calitatea muncii si productivitatea. Tot in acesta categorie intra si independenta, asumarea responsabilitatii pentru propriile actiuni si profesionalismul.

Din perspectiva unor criterii cu grad diferit de subiectivitate care sunt urmarite in evaluari pot fi mentionate: integritatea unei persoane, capacitatea de a comunica cu restul ehipei, creativitatea prin care se inoveaza solutii, respectul pentru munca si ideile celorlalti, dorinta de autoperfectionare continua si de aprofundare a cunostintelor dobandite. Angajatii sunt sustinuti in acest sens prin mentoring, cursuri si trainninguri.

Pentru a mentine echilibrul intre viata profesionala si viata personala a angajatilor, compania sustine flexibilitatea programului de lucru, urmareste elaborarea unor planuri de cariera pe termen lung si impartirea sarcinilor de lucru astfel incat sa se evite suprasolicitarea, investeste in amenajarea spatiului de relaxare si in beneficii care sa mentina acest echilibru.
Scopul companiei este de mentine si de a consolida relatia cu partenerii existenti in urmatoarea perioada; ca urmare, compania creste ca numar de angajati intr-un ritm echilibrat care-i confera stabilitate si care o face sa fie competitiva pe o piata in continua schimbare.

Va recomandam si:

In echipa CREADIV, fiecare membru are un rol important, contribuie activ si face diferenta intre bine si excelent!

  Vrei cele mai bune articole Hipo.ro pe Email?
Dar Job-uri de la cei mai doriti angajatori?

ULTIMELE JOBURI