PhotoHotel - pionierii industriei fotografice in zona de cluburi hoteliere in Europa

Povestea PhotoHotel a inceput in anul 2008 cu 2 structuri hoteliere si o echipa formata din 4 persoane, in insula Creta. Ulterior, compania s-a extins si in Spania, iar in ianuarie 2016 au deschis centrul administrativ in Romania, la Brasov.

In prezent au peste 100 de structuri hoteliere, peste 200 de angajati, iar ca destinatii amintim:
  • Grecia: Insula Creta, Rodos, Corfu, Atena
  • Spania: Andaluzia, Mallorca, Menorca
  • Insulele Canare: Tenerife, Lanzarote, Fuerteventura, Gran Canaria
  • Insula Malta


Care sunt elementele care va diferentiaza de celelalte companii din aceeasi industrie (proiecte, activitati interne, tehnologii utilizate etc.)?

Suntem pionieri ai industriei fotografice in zona de cluburi hoteliere in Europa si avem cea mai mare structura de hoteluri colaboratoare.

Totodata, toate persoanele care aplica la un job si sunt acceptate, trec printr-un stagiu de formare de aproximativ 2 saptamani in care dobandesc toate abilitatile si cunostintele pentru a performa in cadrul job-ului.



Care a fost cea mai inspirata intrebare primita de la un candidat in timpul interviului de angajare?

Ce abilitati trebuie sa aiba candidatul ideal?


Ce inseamna performanta in cazul unui angajat la voi?

Pentru noi performanta este foarte simpla pentru ca avem indicatori cheie ai meseriei.
  • Cate sedinte foto a programat?
  • Cate fotografii relevante a facut pe sedinta foto?
  • Cate fotografii au cumparat turistii?
Fiind un job care se intersecteaza foarte mult cu partea de vanzari, performanta obiectiva se vede in vanzari.

Performanta subiectiva este legata de satisfactia turistilor din hotel, a directorului de hotel, a colegilor si mai ales cat de bine se simte persoana la locul de munca.


Care sunt cele mai deosebite beneficii sau initiative interne de care se bucura angajatii?

Cele mai simple beneficii sunt sunt: comision in functie de vanzari, cazare gratuita in apropierea hotelului si 3 mese pe zi.

Beneficiile pe care. noi le consideram cele mai inedite sunt:

 
  1. Trainingul de formare ce tine 2 saptamani pe langa Brasov - ca o tabara de invatare, educare si distractie
  2. Destinatie in care ei au ocazia sa plece. Lucram in destinatii exotice din Spania si Grecia si destinatia in sine este un loc de vis pe care multi oameni isi doresc sa-l vada.
  3. Oportunitatea de a lucra pentru un leader de piata si a descoperi cum se fac lucrurile, din interior.


Ce planuri de dezvoltare aveti in perioada urmatoare?

Planurile de dezvoltare pe care le avem sunt pe cateva directii majore:

 
  1. Satisfactia angajatilor – Ne dorim sa avem angajati mai performanti, mai implicati si mai ales, mai fericiti la locul de munca
  2. Tehnologizare – In aceasta perioada implementam un nou sistem de E-learning pentru a simplifica stagiul de formare si pentru a face informatia mai usor de asimilat
  3. Destinatii noi in afara Europei – Exploram ideea de a merge catre hoteluri din America sau alte continente, un pic mai indepartate.

Care poate fi parcursul profesional al unui angajat in companie?

Un nou angajat incepe in PhotoHotel de pe postul de asistent fotograf / fotograf hotelier sau consilier foto. Aceasta este pozitia de start pe care o oferim.

Pe parcursul timpului el poate sa avanseze pe 3 trepte ale aceluiasi nivel si ulterior sa devina Leader-ul hotelului.

Daca persoana isi doreste sa-si asume si o pozitie manageriala, poate sa faca tranzitia catre postul de Team-leader si ulterior sa progreseze ca Leader al Destinatiei sau chiar Partener al companiei.


Cum va implicati in dezvoltarea profesionala a angajatilor?

Prin a le oferi un stagiu gratuit de formare inca din primul moment in care sa alatura companiei, stagiu in care invata totul de la fotografie, abordare, comunicare pana la soft-ul companiei.

Al doilea nivel este ca le oferim webinarii pe grupul intern al companiei, pe diferite teme, atat pe zona de dezvoltare profesionala cat si pe zona de dezvoltare personala.

Pentru cei care isi doresc si mai mult le oferim pentru progresul in cariera: carti gratuite, sponsorizarea unor traininguri si o tabara de fotografie organizata intern in care sa dobandeasca abilitati de top in acest domeniu (este o tabara pentru persoanele avansate)



Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?

Procesul de recrutare are urmatorii pasi:

 
  1. Candidatul aplica la noi pe site sau pe un site de recrutare
  2. Aplicatia este verificata de colegii de la HR si daca este o persoana potrivita pentru noi este contactat pentru a programa interviul
  3. Interviul este tinut pe Skype si dureaza pana la 30 de minute
  4. Daca persoana trece interviul i se ofera ok-ul pentru a participa la stagiu si primeste accesul pentru platforma de E-learning pentru a se familiariza cu domeniul
  5. Persoana participa la stagiu, isi formeaza abilitatile necesare si cunoaste totul despre companie
  6. Se pun la punct lucrurile administrative
  7. Se pleaca in destinatie


Diana Ludusan - HR Manager @ PhotoHotel

Numele meu este Diana Ludusan si in acest moment conduc departamentul de HR din cadrul PhotoHotel.

Studii:

  • ASE Bucuresti – Facultatea de Contabilitate si Informatica de gestiune
  • Univ. Transilvania Brasov – Master – Strategii si tehnici financiar contabile


Experienta profesionala:

  • Economist Atlasib Leasing
  • Manager Agentie – Banca Transilvania
  • HR Manager Photohotel



 

Va recomandam si:

Discover Snyk — New Cybersecurity Company to Keep an Eye On

ULTIMELE JOBURI