Povesti de la a doua editie Summer’s Cool


Cea de-a doua editie a scolii de vara SUMMER’S COOL, organizata de Nestlé, Chep, FM Logistics, G7, Hipo și Nielsen in cadrul Alliance for Youth, a avut loc anul acesta in perioada 25 iunie - 6 iulie 2018, la Impact Hub, Bucuresti.
25 de tineri studenti si proaspat absolventi au luat parte la workshopuri interactive timp de 2 saptamani, la sfarsitul acestei perioade acestia prezentand un studiu de caz pe care l-au realizat in echipa.


Au fost doua saptamani pline de entuziasm, determinare si multa energie. In urma evenimentului, atat companiile, cat si participantii au ramas cu amintiri „cool” si au vrut sa va impartaseasca parerile lor:


Ca si anul trecut, experienta drept prezentator in cadrul Summer’s Cool a fost una revigoranta. Neavand inca experienta in domeniile prezentate, studentii reprezinta un public interesant, avand acea “fresh pair of eyes” care poate pune la indoiala situatiile pe care cei din bransa le iau drept axiome.
Sper ca informatiile transmise de mine vor fi utile studentilor in mai buna intelegere a mediului profesional in care vor activa si, de ce nu, in alegerea unei cariere.
Recomand tuturor celor ce iau in considerare sa prezinte la un astfel de eveniment, sa o faca fara retineri, fiind o foarte buna oportunitate de dezvoltare a abilitatilor de prezentare si o modalitate excelenta de interactiune cu viitori profesionisti.

Adrian, Supply Chain Leader Chep

 

"A fost o experienta extraordinara, pot sa spun ca am intalnit persoane pline de energie si dornice sa invete lucruri noi, cu multe intrebari si curiozitati.
Au reusit in cadrul celor 2 saptamani de "summer cool" sa acumuleze foarte multe informatii, pe care sa le foloseasca in proiectele lor. Proiecte prin care au reusit sa ne surprinda placut cu idei noi si cu planurile ingenioase de as dezvolta un business nou.
Pot sa spun ca este un proiect prin care tinerii isi pot dezvolta atat abilitatile de tip soft (ex. Leadership, etc.) cat si cele tehnice sau operationale (ex. logistica, finance, etc.)
"

Ionut, Recruitment Business Partner, FM LOGISTIC ROMANIA


 

Ca un fost participant la Summer’s Cool, am experimentat direct valoarea pe care o aduce iesirea din mediul clasic al scolii si punerea in pantofii unui factor de decizie, cu toate provocarile si satisfactiile aferente. Cu siguranta, o cooperare mai stransa intre companii si universitati nu doar ca ar duce la formarea unor studenti mai pregatiti pentru realitatea mediului de afaceri, dar ar face si lucrurile mai fun. M-am bucurat sa vad ca participantii au fost implicati si interesati, dar mai ales pentru faptul ca nu au avut nici o retinere in a-si exprima punctele de vedere. Viitorul suna bine!

Anton, Chief Innovation Officer g7 

 


Pentru mine, participarea la Summer’s Cool a însemnat o ieșire din zona de confort a prezentărilor pentru client și primul contact cu noua generație a specialiștilor în comunicare și marketing. Mă bucur că am ocazia să le mulțumesc din nou, pentru că mi-au împrumutat preț de câteva ore din entuziasmul și ideile lor. For those about to rock, we salute you!

Ionut, Behaviour Planner g7


Am ramas placut surprinsa sa descopar atat de multa energie, implicare si dorinta de invatare intr-un singur loc. Fiecare participant mi-a lasat o impresie foarte faina si cu siguranta a fost cea mai buna decizie sa ne alaturam initiativei. Scoala de Vara a fost o experienta inedita atat pentru ei, cat si pentru mine, iar ideile reiesite in urma exercitiilor practice au fost de departe peste asteptari. Sper ca informatiile prezentate de mine sa fie cu folos, mi-ar placea sa tinem legatura si sunt convinsa ca ii voi regasi curand in roluri provocatoare, inovative si motivante.“

Delia, Project Manager Hipo




Summer’s Cool chiar e cool si pentru prezentatori. Mi-a placut mult sa le povestesc despre cum e sa lansezi un produs pe bune si despre ce face concret un om de marketing la Nestle!
A fost fain sa ii vad pe studentii curiosi si dornici sa afle cat mai multe din culise! Vibe-ul a fost pozitiv, iar energia studentilor m-a ajutat sa le povestesc cat mai multe
!”

Roxana, Brand Manager Nestlé

 

“SUMMER’S COOL este unul dintre proiectele mele preferate. Idiferent ca esti student sau prezentator, iesi de acolo cu zambetul pe buze pentru ca ai invatat ceva fain. Mi-a placut sa le povestesc studentilor despre PR si mai ales sa ii vad curiosi sa afle tot felul de lucruri despre acest domeniu. Tinerii prezenti la scoala de vara au fost exact asa cum imi doresc sa fie toti studentii si cred ca au invatat cu totii lucruri folositoare atat pentru viitoarea cariera cat si pentru dezvoltarea personala. Pentru mine a fost interesant sa pregatesc prezentarea despre Comunicare&PR si a fost o experienta pe care mi-ar placea sa o repet si la viitoarea editie.”

Stefania, Corporate Communication Specialist Nestlé


 

Va multumesc pentru invitatia la workshop. A fost o provocare sa prezint informatii despre cercetari de marketing tinerei generatii, dar sper sa le fie de folos pe viitor. M-a surprins placut modul in care au asimilat cunostintele si cum au interactionat pe parcursul evenimentului. Poate vom avem ocazia chiar sa colaboram cu ei.

Liliana, Senior Client Service, Nielsen


 

Incep prin a va multumi pentru oportunitatea de a transmite cunostintele din FMCG cu studentii participanti. Mai mult decat
atat, ma bucur ca am impartasit opinii si ca diferite voci au modelat trendurile milenialilor tarzii, fapt ce m-a intrigat. Conclud cu sinceritate ca a fost o zi relaxanta, interactiva si cu siguranta m-ar incanta sa o repet.

Silviu, Client Service Executive Nielsen





„Pentru mine a fost o experienta complet necesara pentru a intelege mai bine tot ce se petrece intr-un business si pentru a ma auto-orienta in spatiu, a-mi da seama ce vreau sa lucrez pe viitor. Totodata, mi-a si imbunatatit team skills si m-a facut sa relationez mai usor cu oamenii contra timp.“

Participant Summer's Cool, editia II
 




„Pentru mine, Summer's COOL a fost in primul rand o lectie de viata. Am invatat, inca o data si intr-un mod frumos, ca niciodata nu le-ai experimentat pe toate si ca mereu poti fi surprinsa de oamenii din jurul tau. Am descoperit o gramada de oameni extraordinari si am avut ceva de invatat de la fiecare, despre cine sunt, dar si cum m-as putea dezvolta. Erau foarte multe abilitati sau valori pe care le aveam, dar le consideram normale, "ce, nu face toata lumea asta/asa?". Iar acum am avut ocazia sa descopar ca nu, nu toata lumea le are: presentation skills, leadership skills, team work, creativitate, competitivitate, integritate, onestitate. Iar lucrurile astea m-au facut sa ma vad pe mine diferit si sa ma apreciez mai mult. Asa ca, multumesc Summer's COOL ca m-ai ajutat sa imi devin o prietena mai buna :)

Ana-Maria, participant Summer's Cool, editia II

 

„Summer's COOL este exact asa cum iti imaginezi si putin mai mult. Avand in vedere ca am pornit cu un sentiment anxios legat de faptul ca nu sunt la o facultate de specialitate, dar sunt pasionata de Marketing, am sperat sa nu fie tehnicalitati pe care nu le voi intelege. Acestea fiind zise, frica mea nu s-a adeverit. Fiecare facilitator a explicat sufiecient de bine orice concept, iar lucrurile au fost practice, fondate pe realitate, fiecare dintre noi intelegem realitatea si reusim sa gandim logic, deci nu am intampinat dificultati. Pot spune chiar ca am invatat foarte multe, si nu ma asteptam sa culeg atatea doar dintr-o Scoala de Vara. Am observat si cum fiecare om din Nestlé cu care am interactionat este de nota 10, fiind prietenosi, ceea ce m-a bucurat in primul rand pentru ca nu s-a simtit gap-ul de speakeri - organizatori - participanti. Fiecare ne intelegeam si eram acolo sa raspundem si sa intrebam.“

Cristina, participant Summer's Cool, editia II

 

Fii la curent cu oportunitatile oferite de Alliance for Youth si urmareste startul inscrierilor la cea de-a treia editie Summer's Cool.

 

Va recomandam si:

BEST EMPLOYER FEST - ediția a IV-a. Festival de bune practici “employee experience”

ULTIMELE JOBURI