Petrus Communications: Modalitatile de a evolua la nivel profesional in cadrul companiei sunt limitate doar de motivatia fiecarui angajat



Petrus Communications este o agentie de marketing premiata la nivel international, specializata in conectarea clientilor nostri - angajatori din domeniul ingineriei si afacerilor – cu studenti si mediul academic.



Care sunt elementele care va diferentiaza de celelalte companii din aceeasi industrie (proiecte, activitati interne, tehnologii utilizate etc.)?

Noi acoperim o nisa (relatia universitate-industrie) pe care nicio alta agentie din Romania nu o acopera si in care activeaza foarte putine agentii la nivel global. Echipa noastra lucreaza direct cu studenti, ONG-uri si universitati din intreaga lume pe o gama variata de proiecte.

In ultimii ani am organizat evenimente in Canada, Malaezia, Singapore, Franta, Brazilia, Australia – asta pentru a enumera doar cateva; echipa noastra poate gestiona o campanie globala de comunicare, lansa noi instrumente digitale pentru unele dintre cele mai inovatoare companii din lume si, in general, creeaza si conduce proiecte captivante care au impact asupra studentilor si mediului academic.


Activitati pentru Total S.A. organizate in cadrul evenimentului Global Student Forum - Kuala Lumpur, Malaysia - Noiembrie 2017



Finala GEDC Airbus Diversity Award - Ontario, Canada - Noiembrie 2017

Care sunt aspectele care definesc cultura organizationala a companiei?

Lucram in echipe fizice si virtuale, in 3 birouri, avand consultanti, parteneri si clienti pe tot globul. Cream o punte intre generatii, echipa noastra incluzand de la tineri absolventi de 21 de ani, la experti la nivel mondial cu varsta de peste 50 de ani. Ceea ce apreciaza clientii nostri sunt rezultatele exceptionale pe care le furnizam in mod constant.

Echipa Petrus Communications este instruita si indrumata permanent pentru a satisface cele mai inalte asteptari. Ne face placere sa calatorim pentru a ne intalni cu clientii si, atat noi, cat si clientii nostri apreciem flexibilitatea, si ne dorim intotdeauna sa fim noi cei care propun o noua solutie, fara sa asteptam sa ni se ceara acest lucru.

Ce inseamna performanta in cazul unui angajat la voi?

Dupa cum sugereaza un poster ce se regaseste in fiecare din birourile noastre, un angajat foarte performant este cel care se asigura ca activitatea se intampla la timp si la nivelul corespunzator de calitate, invata din greseli si, de asemenea, cauta mereu sa afle lucruri noi, isi asuma responsabilitatea pentru rezultatele sale, este proactiv si motivat pentru a gasi cele mai bune solutii prin aportul muncii sale, sprijina echipa si este dornic sa progreseze in cadrul companiei prin preluarea unei responsabilitati mai mari de a conduce proiecte noi si inovatoare.


Finala competitiei Airbus Fly Your Ideas - Hamburg, Germania - Iunie 2015

Care sunt cele mai deosebite beneficii sau initiative interne de care se bucura angajatii?

Unul din marile beneficii pe care le oferim echipei noastre este posibilitatea de a lucra cu unele dintre cele mai inovatoare companii din lume si de a utiliza tehnologii de varf in cadrul diverselor proiecte in care sunt implicati. Oferim instruire si calificare profesionala personalizata in fiecare an si ne dorim sa fim in top in domeniul nostru in ceea ce priveste beneficiile pe care le are echipa; de exemplu, oferim personalului un concediu de loialitate dupa ce implinesc 3 ani in cadrul companiei (in afara vacantelor garantate de stat), apoi un concediu mai lung, de indata ce implinesc 5 ani in companie.

 

Ce planuri de dezvoltare aveti in perioada urmatoare?

Chiar in timp ce scriem aceste randuri suntem in plin proces de a infiinta un nou birou in Newcastle (Marea Britanie) pentru a fi chiar in inima unuia dintre huburile tehnologice de top din Marea Britanie, pentru a extinde sfera noastra de influenta si pentru a ne mari echipa cu personal extrem de calificat. In 2018, intentionam sa ne marim portofoliul de clienti, sa organizam primul nostru eveniment in Romania in colaborare cu o universitate britanica, sa organizam a 2-a editie a Industry Forum si, posibil sa lansam un nou set de produse pentru clientii nostri.

Care poate fi parcursul profesional al unui angajat in companie?

Totul depinde de fiecare angajat in mod individual, de motivatia/pasiunea/entuziasmul sau si de dorinta de a invata.

De exemplu, un tanar absolvent poate promova de la pozitia de Account Executive la Senior Account Executive, si, de ce nu, la Account Director, sau poate sa urmeze o cale orientata spre domeniul tehnic si sa devina Research Specialist sau Digital Product Manager, cu posibilitatea de a conduce echipe.





Despre companie
Petrus Communications este o agentie de marketing premiata la nivel international, specializata in conectarea clientilor nostri - angajatori din domeniul ingineriei si afacerilor – cu studenti si mediul academic.

Noi dorim ca echipa noastra sa fie cea mai buna in ceea ce ofera. Organizam sesiuni interne de instruire, finantam membrii echipelor sa obtina certificari externe si de dezvoltare profesionala, sa participe la evenimente si conferinte pentru a fi intotdeauna la curent cu tendintele actuale, sa dezvolte noi contacte, sa invete si sa descopere pe cont propriu, cu sprijinul nostru. Modalitatile de a evolua la nivel profesional in cadrul Petrus Communications sunt limitate doar de motivatia fiecarui angajat. Depinde de ei sa preia directia, noi suntem aici pentru a-i sprijini.

Suntem in prezent in cautarea de stagiari in toate cele 3 orase (Paris, Bucuresti, Newcastle) si sunt, de asemenea, disponibile pozitii permanente.

Vezi toate rolurile disponibile aici 

 

Va recomandam si:

Discover Snyk — New Cybersecurity Company to Keep an Eye On