Dam startul unei noi editii Advertising Week BUCHAREST - o saptamana dedicata advertisingului si marketingului de top


Ediția a doua a Advertising Week, evenimentul care îi aduce în fața audienței pe curajoșii industriei, proiect organizat de Advice Students, va avea loc între 3 și 8 mai 2017 sub conceptul The Brave and The Bold. Dăm startul înscrierilor la seria de conferințe și ateliere, formularele de înscriere la evenimente fiind disponibile pe www.advertisingweek.ro.


Cu ajutorul partenerilor și colaboratorilor noștri ne propunem să bifăm cele mai interesante locuri din oraș, pentru a aduce un plus inspirației: de la biblioteci, ateliere de creație, la hub-uri și pub-uri, până la cafenele, iar împreună să descoperim experiențele invitaților noștri. Printre locațiile participante enumerăm: Talent Garden, The Institute, Biblioteca Metropolitană, Lente Arcului, Epic Bar și Copper’s.


Pentru că cele mai interesante întâmplări care au ca protagoniști brandurile și agențiile cu personalitate pot fi împărtășite de oamenii care lucrează de ceva vreme în industria creativă, o parte dintre speakerii prezenți în ediția aceasta vor fi: Sandra Bold - Head of Copy la MRM//McCann, Simona Suman - Group Creative Director Jazz Communication si Co-founder Lady Steps, Dinu Panescu - Creative Director & Partner, The HUB Partners, Sorin Psatta - "Integrated Communication Director la BBDO și Lector Universitar la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării", Ioana Zamfir - Senior Copywriter la McCann Worldgroup Romania și Adrian Preda (Predu) - Director de creație.


Cele mai importante subiecte ale agendei se regăsesc sub umbrela The Brave and The Bold - Curajosul și Îndrăznețul.

”Ne dorim ca în cea de-a doua ediție a Advertising Week să descoperim împreună cu participanții tainele publicității și să cunoaștem ce înseamnă o campanie reușită atunci când și clientul și agenția decid să-și asume riscuri prin concepte neconvenționale pentru a livra publicului cea mai bună variantă pentru el. Advertising Week a fost cosntruit de creativi ca un eveniment întocmai pentru creativi, o oprtunitate pentru cei care sunt pasionați de advertising să descopere noile tendințe, camapnii și instrumente pe care le pot folosi în munca lor.” - Alexandra Slotea, Project Manager al proiectului.


Principalul obiectiv al Advertising Week este de a facilita drumul oricărui aspirant către industria creativă și marketingul de top. Prin intermediul seriei de evenimente pe care le organizăm ne dorim să construim în timp o comunitate deschisă. Accesul gratuit la educația alternativă este misiunea organizației noastre.


Carrefour susține spiritul tânăr al publicității, alăturându-se inițiativei noastre și susținându-ne în toate demersurile pe care le-am făcut, fiind unul dintre sponsorii principali ai Advertising Week. Peroni Nastro Azzurro întreține atmosfera Advertising Week și susține proiectul nostru, fiind unul din sponsorii principali ai evenimentului.

Uber este partenerul de mobilitate al Advertising Week ediția a doua! Cu Uber ajungi confortabil, convenabil și în siguranță, iar o mașină este mereu la un buton distanță. Participanții care nu au încercat Uber până acum beneficiază de o primă cursă gratuită, în limita a 25 de lei, dacă își fac un cont pe Uber.com/App și introduc în aplicație codul promotional AdWeek2017.

Andrea Iacob
Junior PR&Media Executive
Telefon: 0737475030
Email: e.andreaiacob@gmail.com
Adresă: Str. Frumoasă nr. 31, sector 1, București


 

Va recomandam si:

Wipro lanseaza in Romania Centrul de Excelenta in Automotive

  Vrei cele mai bune articole Hipo.ro pe Email?
Dar Job-uri de la cei mai doriti angajatori?